پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1399 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 87000

کم کاری در زمینه استخدام فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد توجیه پذیر نیست 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه کم کاری از سوی مدیران اجرایی این استان در زمینه بکارگیری فرزندان شهدای استان در نهادهای دولتی به هیچ وجه توجیه پذیر نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه کم کاری از سوی مدیران اجرایی این استان در زمینه بکارگیری فرزندان شهدای استان در نهادهای دولتی به هیچ وجه توجیه پذیر نیست.

به گزارش  خبرنگار  صدای جنوب احد جمالی روز پنجشنبه در نشست تعیین تکلیف استخدام فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد در نهادهای دولتی اظهار  داشت: مدیران اجرایی این استان موظفند در زمینه بکارگیری فرزندان شهدای استان در نهادهای دولتی تلاش و اقدام کرده و عمل نکردن  آنها به تعهدات خود نوعی تخلف اداری بوده که با آن برخورد می شود.

وی افزود: مکاتبه با مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اقدام ها و فعالیت های آنان برای بکارگیری فرزندان شهدای این استان در  نهادهای دولتی هر چه زودتر انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آن عده از مدیران اجرایی استان که به تعهدات خود در این زمینه  عمل نکرده اند باید پاسخگو بوده و توضیحات لازم را به طور مستند و مکتوب ارائه دهند.

جمالی عنوان کرد: در غیر اینصورت مدیران اجرایی کم کار کهگیلویه و بویراحمد به وزارت مربوطه و استاندار استان معرفی خواهند شد.

وی ابراز داشت: بکارگیری فرزندان شهدا در دستگاه های اجرایی علاوه بر آنکه قانون است جزو حقوق مسلم آنان نیز محسوب می شود.

جمالی گفت: خیلی ها در کهگیلویه و بویراحمد بدون ضابطه و از طریق رانت، سفارش و یا پارتی بازی در دستگاه های اجرایی مشفول به کار  شده اند و از سوی دیگر نیز حق برخی فرزندان شهدای استان در این زمینه ضایع می شود که ناراحت کننده و دردآور است.

   ه هم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت