پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1399 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 87702

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده خبر داد:

مرگ ۳بیمارکرونایی در شهرستان لنده طی۲۴ساعته گذشته

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از مرگ سه نفر از شهروندان لنده ای بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ساعته گذشته خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، مهندس نعمتی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان لنده گفت: متاسفانه در ۲۴ساعته گذشته در سطح شهرستان لنده ما مرگ قطعی سه شهروند لنده ای بر اثر ابتلا به کرونا را داشتیم که افرادی سالخوده و مسن بودند که بیشتر تحت شعاع این بیماری قرار می گیرند.

وی افزود: عدم توجه شهروندان به شرایط حساس کنونی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی بیشتر شهروندان به دلیل برگزاری مراسمات عقد و عروسی و حضور پرجمعیت در مراسمات عزاداری از دلایل عمده افزایش تعداد بیماران در لنده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: در روزهای گذشته روزانه شاهد افزایش تعداد بیماران کرونایی با توجه به نمونه گیری های روزانه هستیم که این روند چندان مناسب نیست.

وی تاکیدکرد: باتوجه به قرار گرفتن در فصل پاییز تغییرات آب و هوایی شاهد افزایش سرماخودگی در بین شهروندان هستیم که باتوجه به تشابه بیشتر علائم آن با کرونا باید مراقبت های بهداشتی حتما از سوی خانواده ها رعایت شود.

نعمتی گفت: افراد مبتلا به بیماری کرونا حتما باید دوره قرنطینه خانگی را بدون بیرون آمدن از منزل طی کنند تا شاهد کاهش زنجیره بیماری در سطح شهرستان باشیم که علی رغم همه تاکیدات کارشناسان بهداشتی متاسفانه این مهم چندان جدی گرفته نمی شود.

وی تاکیدکرد: اگر اماکن و صنوف به خصوص مراسمات عروسی و عزا در سطح شهرستان مصوبات ستاد کرونا را مبنای کار خود قرار ندهند این افراد و صنوف جهت اعمال مراحل قضایی به دادگستری شهرستان لنده معرفی  خواهند شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت