پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آبان 1399 ساعت 16:08:: شناسه خبر: 88295

بازدید فرمانده سپاه لنده از آخرین وضعیت پل تراب:

ضرورت پاسخگوبودن مسئولان در خصوص سهل انگاری پل تراب/ سپاه خود را مدافع حقوق بیت المال می داند+تصاویر

در پی سقوط تیرک پل در حال ساخت تراب صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه لنده از آخرین وضعیت این پل در روستای تراب بازدید کرد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، در پی سقوط تیرک پل در حال ساخت تراب به دهدشت ، پیش از ظهر امروز فرمانده سپاه ناحیه لنده به همراه تنی چند از مسئولان امنیتی از آخرین وضعیت این پل بازدید کردند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در این بازدید با اشاره به تلاش های خوب صورت گرفته در روند اجرای پروژه پل تراب_دهدشت گفت: راه به عنوان یکی از مهمترین و موثرترین راه های توسعه یک منطقه محسوب می شود که باید به آن توجه ویژه ای کرد.

وی افزود: از تلاش های خوب صورت گرفته از سوی مسئولان در حوزه راه برای پروژه پل تراب که با پیشرفت خیلی خوبی همراه شده است قدردانی می کنیم و بدون شک توجه به احداث این پل استراتژیک برای شهرستان یکی از مهمترین مطالبات مردم است.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی تصریح کرد: برای به ثمر نشستن یک پروژه تلاش های زیادی صورت می گیرد و اعتبارات ویژه ای برای احداث این پل از سوی منابع مختلف دولتی و بیت المال هزینه می شود تا مردم با خاطری آسوده از آن استفاده کنند لذا باید در بحث حفظ حقوق مردم و بیت المال در چنین پروژه های نهایت دقت لازم صورت پذیرد.

وی تاکیدکرد: در جلسات شورای اداری شهرستان با حضور معاون استاندار بحث اجرایی شدن و افتتاح پل تراب در دهه فجر با عث خوشحالی مردم و مسئولان شده است ولی بحث حادثه سقوط تیرک پل تراب باعث موجی از نقدها و انتقادات شده است که این مهم باید با بررسی دقیق و کارکارشناسی شده صورت می گرفت و قطعا متولیان امر نیز باید در این زمینه نسبت به چگونگی این حادثه و ابعاد آن و خسارت حادث شده پاسخگو باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: بدون شک این حادثه که باید مورد بررسی دقیق صورت گیرد چرا که باعث تحمیل هزینه های مالی بر بیت المال و روحی و روانی بر قاطبه مردم و حتی مسئولان شده است که باید متولیان امر اعم از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و ناظر پروژه و پیمانکار و هرکسی در این حوزه دخیل است باید پاسخگو باشد.

وی اظهارکرد: هرچند چنین حوادثی در هنگام اجرای پروژه ها طبیعی است ولی باید تدابیرلازم به لحاظ فنی و اجرایی از سوی متولیان مورد محاسبه دقیق صورت می گرفت چرا که این شهرستان به لحاظ مالی واقعا محروم است و شاید جبران چنین خسارت های باعث تحمیل هزینه های اضافی بر شهرستان شود.

ویسی تاکیدکرد:سپاه خود را موظف به دفاع از حقوق بیت المال در حوزه های مختلف می داند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت