پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آذر 1399 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 88673

در بازدید از اماکن مختلف لنده صورت گرفت:

تشدید نظارت ها در بازرسی ستاد مبارزه با کرونا در لنده/فرماندار: برخورد قاطع با صنوف متخلف+تصاویر

امروز و به منظور اجرای طرح سردار سلیمانی فرماندار و اعضای ستاد مبارزه با کرونا از اماکن مختلف شهرلنده بازدید کردند و آخرین وضعیت این شهررا مورد بازید وبازرسی قرار دادند.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، با فراگیر شدن وضعیت کرونا در سطح کشور تدابیری از سوی ستاد ملی کرونا در سطح ملی برابر شرایط مختلف مناطق براساس وضعیت های  مختلف بیماری کرونا در شهرهای مختلف وضع شده است.

افزایش میزان مرگ و میر در کشور باعث شده است تا نهادهای مختلف با اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یک قرارگاه عملیاتی تمام تدابیر لازم را برای کاهش آمار بیماری کرونا به کار ببندند.

امروز نیز فرماندار، کارشناس امور اقتصادی فرمانداری به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان، جانشین منطقه انتظامی و مسئول اتاق اصناف شهرستان لنده با حضور میدانی در اماکن مختلف شهرستان ضمن بازدید میدانی و توجیهات لازم صنوف مختلف نسبت به احصا مشکلات آنان نیز اقدام شد.

خدادوست موسوی در این بازدید خطاب به صنوف مختلف گفت: در وضعیت کنونی شهرستان به لحاظ بیماری نمی تواند چندان پایدار باشد لذا باید تدابیر لازم برای وضعیت قرمز و اعمال محدودیت ها باید رعایت شود.

وی افزود: باید تمام اماکن به خصوص متصدیان صنوف مختلف نسبت به اجرای کامل طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیریت هوشمند همکاری لازم را داشته باشند و همه نیز ملزم به اجرای  تصمیمات این ستاد هستند.

تصاویر تکمیلی:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت