پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 دی 1399 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 90752

مدیراموزش وپرورش شهرستان چرام:خبرنگاران درجاهایی خودرابه خاطرانتقادات هزینه میکنند/تلاش انهابرای توسعه شهرستان قابل تقدیراست

رحیم بازی بناری مدیر جدید آموزش و پرورش چرام در اولین نشست خبری خود با رسانه ها ضمن  ازتشکر اصحاب رسانه چرام که بدون هیچ چشم داشتی و‌توقعی در این عرصه تلاش و کوشش می کنند بیان کرد :خبرنگاران در جاهایی هم خود را به خاطر انتقادات هزینه می کنند و برای توسعه شهرستان تلاش می کنند که جای تقدیر دارد.

به گزارش صدای جنوب از چرام،رحیم بازی بناری مدیر جدید آموزش و پرورش چرام در اولین نشست خبری خود با رسانه ها ضمن  ازتشکر اصحاب رسانه چرام که بدون هیچ چشم داشتی و‌توقعی در این عرصه تلاش و کوشش می کنند بیان کرد :خبرنگاران در جاهایی هم خود را به خاطر انتقادات هزینه می کنند و برای توسعه شهرستان تلاش می کنند که جای تقدیر دارد.
بازی بناری که با اشاره به اشعاری از مولوی در باب سخن اهمیت سخن و نوشتن وقلم بیان کرد باید در این زمینه بسیار دقت کرد همانطور که مولوی می گوید: «نکته ای کان جست ناگه از زبان
همچو تیری دان که جست آن از کمان»
«وانگردد از ره آن تیر ای پسر
بند باید کرد سیلی را زسر»
«چون گذشت از سر جهانی را گرفت
گر جهان ویران کند نبود شگفت»
بنابراین نوشته و حرف خبرنگار که منتشر می شود همچون تیری که نشانه می رود واثر گذار است و وقابل برگشت نیست بنابراین ارزش قلم را بدانید.
مدیر جدید آموزش و پرورش افزود:قلم اثر دارد باید ارزش قلم را بدانیم و برای پیشرفت جامعه و‌مردم تلاش کنید
بازی بناری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به رسانه ها نیاز دارد و تلاش کنیم حاشیه درست نشود تاکید کرد:ما برای ترقی آموزش وپرورش و این دیار به تک تک شما نیاز داریم .
بازی بناری اظهارداشت :نگاه من به آموزش و پرورش فرهنگی است و تلاش می کنیم تا با اصلاح بعضی امور به پیشرفت علمی جامعه هدف آموزش وپرورش در همه مقاطع تحصیلی کمک کنیم.
مدیر جدید آموزش وپرورش چرام با اشاره به اینکه خبرنگاران با نشر مشکلات ونیازمندی های آموزش وپرورش می توانند نگاه خیرین ودلسوزان به تعلیم و تربیت را برای کمک در این حوزه جذب کنند.
بازی بناری بااشاره به اینکه مرزبندی رسانه ای نداریم تصریح کرد:ما همه رسانه ها را به عنوان یاوران وسفیران آموزش وپرورش می دانیم همکاری کنید تا شهرستان چرام در همه ابعاد توسعه پیدا کند.
وی افزود هر کس بتواند ما را کمک کند و آموزش وپرورش این سامان را سامان دهد؛دستشان را به گرمی می فشاریم.
مدیر آموزش وپرورش چرام با اشاره به فعالیت ها و پیشرفت های نهضت سوادآموزی در چندسال اخیر در استان و شهرستان چرام بیان کرد:در حوزه سوادآموزی با همکاری مدیرکل محترم آموزش وپرورش استان و تلاش های معاونت محترم سوادآموزی استان ؛کهگیلویه وبویراحمد در این حوزه جز رتبه های برتر کشور است.
به گزارش کبنا؛ مدیر جدید آموزش وپرورش در این نشست و بیان اشعار مولانا در ابتدای سخنان خود و‌مرتبط با حوزه قلم وسخن ؛فضای متفاوتی نسبت به سایر نشست های خبری بوجود آورد و خبرنگاران در پایان این نشست صمیمی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص آموزش وپرورش پرداختند.
در این نشست که با دعوت از همه رسانه ها انجام گرفت از اصحاب رسانه شهرستان چرام تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت