پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 بهمن 1399 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 92311

گام بلند مدیر جوان هم‌استانی در کمک به بیماران خاص، پیشنهاد طلایی موسسه ملی مرهم برای استان

پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۳۰۰ عمل فک، صورت، جمجمه و ترمیم ضایعات ناشی از سوختگی برای کودکان کهگیلویه و بوریراحمد انجام شود.

به گزارش  صدای جنوب مدیرعامل موسسه ملی مرهم در دیدار با استاندار و جمعی از مدیران کهگیلویه وبویراحمد گفت: کودکان نیازمند عمل جراحی توسط خیران سلامت به این موسسه معرفی می شوند.
آقای کیانی افزود: پزشکان خیر خواه این موسسه به کودکانی که بیماری‌های مادرزادی یا سوختگی دارند خدمات رایگان ارائه می دهند.

کیانی افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۳۰۰ عمل فک، صورت، جمجمه و ترمیم ضایعات ناشی از سوختگی برای کودکان کهگیلویه و بوریراحمد انجام شود.

مدیر عامل موسسه ملی مرهم با بیان اینکه هزینه این مشارکت خیر خواهانه ۵ میلیارد تومان است گفت: این موسسه در کشور بیش از ۳۰ هزار بیمار را پذیرش ومقدمات ۶ هزار عمل حراحی رایگان را فراهم کرده است.

کیانی ادامه داد: این موسسه مصمم است با ایجاد بستر مورد نیاز یکی از بزرگترین مراکز اعمال فوق تخصصی را در یاسوج ایجاد کند.
همچنین استانداربا تقدیر از مشارکت خیرخواهانه جامعه پزشکی عضو موسسه ملی مرهم، آن را فرصتی برای درمان و بهبود شرایط این کودکان دانست.
آقای کلانتری اضافه کرد: همه شرایط برای ایجاد یک مرکز جراحی فوق تخصصی برای موسسه ملی مرهم در مرکز استان فراهم می‌شود.
وی ایجاد این مرکز را علاوه بر رسیدگی به کودکان نیازمند فرصتی مهم در معرفی توسعه اقتصادی و جذب توریسم درمانی در استان دانست.
در پایان این دیدار تفاهمنامه این موسسه با دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) مبادله شد.
منبع صدا و سیما

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت