پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1399 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 93102

جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۶ فیلم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۶ فیلم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

صدای جنوب :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی : سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۶ فیلم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی در نشست کمیته های هماهنگی سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، این جشنواره با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد ملی کرونا با استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی سالن های سینما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود.

دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی اکران ۱۶ فیلم در استان خبر داد و گفت: این جشنواره از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در سینما هنر اداره یاسوج و سینما دهناد دهدشت در هر روز سه سانس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی و سلامت مردم در اولویت این اداره کل می باشد افزود: چینش صندلی ها و شماره گذاری آنها، نظارت کیفی بر روند اجرای جشنواره، و نظارت جدی بر مسائل بهداشتی مورد توجه می باشد.

پیرسبزی خاطرنشان کرد: به جهت سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین در راستای انجام وظایف محوله، باید ضمن حضور مستمر در محل برگزاری جشنواره، گزارش روزانه هر کمیته به واحد مربوطه ارسال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل فعالیت کمیته های اجرایی، روابط عمومی و تبلیغات، پشتیبانی،مالی، بهداشتی، حراست و بازرسی ، در این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: ضرورت دارد با آمادگی کامل این جشنواره به نحو شایسته و کیفیت مطلوب برگزار شود.

وی جشنواره بین المللی فیلم فجر را از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این جشنواره برای نظام و در راستای اهداف آن برگزار می شود.

دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار داشت: فروش بلیط جشنواره بصورت تمام اکترونیکی صرفاً در سامانه های زیر با ارائه کد ملی قابل خرید می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت