پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1399 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 93112

همزمان با سالروز شهادت شهید ملایی صورت گرفت:

دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا در روستای مونه شهرستان لنده +تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه لنده به همراه جمعی از پرسنل سپاه از خانواده شهید ملایی و شهید فضلی مونه در روستای مونه دیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: شهدا طلایه داران عزت و سربلندی ایران عزیز هستند.

سرهنگ ویسی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان فضلی مونه و ملایی ، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنان نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این عزیزان، اجری بی‌پایان نزد خدای متعال خواهند داشت.
فرمانده سپاه شهرستان لنده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد:شهدای والامقام الگو و نمونه برای جوانان امروز هستند و عزت کشور در گرو عمل به وصایای آن‌ها است. وی اضافه کرد: پدران و مادران شهدا اسوه‌های بی‌بدیل صبر و استقامت هستند که هیچ خدمتی نمی‌تواند فداکاری خانواده‌های معظم شهدا را جبران کند.
وی در ادامه افزود: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان تجدید روحیه است و عیادت والدین شهداء و تکریم آنان، وظیفه ای دینی برای مسئولان است.
وی خطاب به مادرِ فداکار شهید ملایی و  پدرِ غیرتمند شهید فضلی اظهار داشت، شما عزیزان اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت هستید که با تربیتِ فرزندانی مجاهد، انقلابی ، برای همیشهِ تاریخ، افتخاری برای همه ایرانیان بوده و خواهید بود.
تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت