پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1399 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 93283

مجوز الکترونیکی کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام کانون‌های مساجد این استان مجوز الکترونیکی دریافت می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  از یاسوج، علیرضا دولت آبادی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع طرح ملی ایران قوی، ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: از ۱۲ بهمن تا لحظه پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقات زیادی افتاد که نشان دهنده مجاهدت‌های مردم این سرزمین بوده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانسته در همه جغرافیای جهان توانسته منشاء، مامن  و مبداء آزادیخواهی و ظلم ستیزی است، عنوان کرد: مساجد دوسال بوده که فعالیت خود را از شکل سنتی به شکل الکترونیکی تغییر داده‌ و از سال گذشته ثبت فعالیت‌های کانون مساجد شروع شده‌ است.

دولت‌آبادی با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی از ۱۹ مهرماه امسال آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد، افزود: طرح ملی ایران قوی باعث ایجاد یک رقابت مومنانه بین جوانان و نوجوانان شده و در سه شبستان فرهنگ، هنر، کارآفرینی و نوآوری و ۱۲ رواق نور، کتاب، دانش، همدلی، رسانه، سرود، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، نوآوری، ترنج و ۴۰ عنوان مسابقه در سطح کشوری، استانی و شهرستانی در حال برگزاری است.

وی افزود: به افراد برگزیده در ۱۲ رواق حاضر در طرح ملی ایران قوی، به رتبه های اول ۱۰ میلیون تومان، رتبه‌های دوم ۵ میلیون تومان و رتبه‌های سوم ۳ میلیون جایزه تعلق می‌گیرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه کانون‌های مساجد در استان مجوز الکترونیکی دریافت می‌کنند و تاکنون ۷۰ درصد از کانون‌های مساجد استان مجوز الکترونیکی دریافت کرده‌اند.

علیرضا دولت آبادی خاطرنشان کرد: در چهار حوزه قرآن و سیره اهل بیت، مسجد و گام دوم انقلاب، پیشرفت و امید به آینده، عزت و مقاومت ایران اسلامی نیز, اعضای کانون مساجد کشور در حال رقابت هستند.

وی هدف از برگزاری طرح ملی ایران قوی را کشف استعدادهای اعضای کانون‌های مساجد، شناسایی ظرفیت‌ها در مناطق مختلف و ایجاد رقابت مومنانه در بین اعضای کانون مساجد عنوان کرد و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۵۱۰ کانون مسجد در طرح ملی ایران قوی شرکت کرده‌اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت