پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1399 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 95028

زندگی اینجا جریان دارد/ دیدار صمیمانه مسئول بسیج دانش آموزی استان ابا دانش آموزان و کودکان حاشیه شهر یاسوج

هر سال دانش آموزان در مراکز آموزشی پیش ما مسئولان می آمدند، اما امسال که آنان نمی توانند وظیفه ماست که به میان آنان برویم

زندگی اینجا جریان دارد/ دیدار صمیمانه مسئول بسیج دانش آموزی استان ابا دانش آموزان و کودکان حاشیه شهر یاسوج

با توجه به شرایط خاصی که دانش آموزان و کودکان پس از شیوع ویروس کرونا در کشور با آن مواجه هستند، همچنین معطوف شدن سیستم آموزش کشور به آموزش انلاین، یکی از مباحثی که در حوزه دانش آموزی باعث نگرانی والدین و آموزگاران است، محصور بودن دانش آموزان در خانه ها، عدم آزادی عمل دانش آموزان و کودکان برایفعالیت های ورزشی و نشاط آور به سبب رعایت دستورالعمل های بهداشتی و د نگرانی از بروز مشکلات روحی برای این دانش آموزان و کودکان است.

در همین راستا سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برای افزایش روحیه دانش آموزان بلاخص دانش آموزان حاشیه شهر ها از مناطق محروم شهر یاسوج بازدید کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان به همراه حاج آقا امین الهی سرگروه طرح پرورشی تربیتی شهید بهنام محمدی در دیداری صمیمانه با دانش آموزان به اجرای مسابقات شاد و متنوع، سرود های گروهی به همراه جوایز در این مناطق پرداختند.

صالحی نیا گفت: دانش آموزان آینده کشورند، راه حل مشکلات کشور فقط با بها دادن به نشاط روحی و تربیتی و پرورش نسلی متعهد و مسئولیت پذیر میسر خواهد شد.

اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند: « من به آینده امیدوار هستم، آینده، آینده ای روشن است» اشاره به دانش آموزان امروزی است که به وضوح می توان مسئولیت پذیری، وطن دوستی، روحیه فداکاری و ایثار و حب شهادت را در وجود آنان دید.

زمانی دانش اموزان و کودکان اجازه ورود به مسائل مهم را نداشتند و این خودباوری را نیز به آنها تزریق نمی شد، اما اکنون می بینیم در مسائل مهم و جریان ساز نظیر: مبارزه با کرونا، تولید ماسک، توزیع بسته های معیشتی، جمع آوری کمک هاب مردمی، شناسایی و معرفی افراد محروم و نیازمند کوچه و محل، حضور فعلانه در حل مشکلات مختلف خصوصا زلزله اخیر در سی سخت، ورود به تصمیم گیری های کلان، به چالش کشیدن مسئولان شهری و … طلائیه دار هستند.

وی افزود: این ها همه و همه بیانگر این است که دانش آموزان برخلاف سن و سالشان از آگاهی و بلوغ فکری برخوردارند و نگاه مسئولان و حمایت مسئولان از دانش آموزان باید تغییر کند.

امروز دیگر جبهه ها مشخص است، دشمنان ما از خیزش و پرورش چنین دانش آموزان آگاه و ولایت پذیری احساس خطر کرده اند و برای ولنگار کردن آنان، بی تفاوت و بی مسئولیت کردن آنان ۲۰۳۰ رو با حمایت های کلان خارجی و تطمیع نفوذهای داخلی به صورت نامحسوس اجرا می کنند، اگر مسئولان ما اعتقاد و باورشان را به دانش آموزان و‌کودکان تغییر ندهند در پازل دشمن بازی کرده اند.

هر سال دانش آموزان در مراکز آموزشی پیش ما مسئولان می آمدند، اما امسال که آنان نمی توانند وظیفه ماست که به میان آنان برویم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت