پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آذر 1395 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 9643

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مطرح کرد:

خطری بزرگ در کمین کهگیلویه وبویراحمدی ها

میرمحمدی گفت: بسته بهبود امنیت غذا و تغذیه(باغ)، در هفت استان کم برخوردار کشور با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاونت بهداشت دفتر بهبود تغذیه جامعه و موسسه ملی تحقیقات سلامت طراحی شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد در زمره ۳ استان با وضعیت نامطلوب امنیت غذایی است.
به گزارش صدای جنوب وبه نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی در نشست تامین امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد جز هفت استانی است که دچار ناامنی غذایی است به همین دلیل در سال‌های گذشته با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت بهداشت و درمان، سازمان مدیریت و سرمایه و وزارت کشور در راستای توانمندسازی مردم اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن برخی معیارها، شهرستان بهمئی به عنوان شهرستان پایلوت انتخاب شد، گفت: این طرح در این شهرستان با همکاری مسؤولان فرمانداری، بهداشتی و سایر دستگاه‌ها و مؤسسه آبشار عاطفه‌ها که یک سازمان غیردولتی ملی است اجرایی می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری در ادامه خاطرنشان کرد: طرح بهبود تغذیه و امنیت غذایی با هدف اصلی تامین سلامت جامعه و در راستای سیاست‌های توسعه‌ای اجرا می‌شود.

میرمحمدی، افزود: شعار این طرح دسترسی همه افراد در همه زمان‌ها به تامین غذا، تامین سلامت و افزایش توان خرید و انتخاب غذاست که در نهایت منجر به امنیت غذایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان‌های کشور در زمینه امنیت غذایی به پنج گروه بسیار مطلوب، مطلوب، نسبتا مطلوب، نامطلوب و بسیار نامطلوب تقسیم شده است، افزود: متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان در رده استان‌های بسیار نامطلوب قرار می‌گیرد.

میرمحمدی گفت: بسته بهبود امنیت غذا و تغذیه(باغ)، در هفت استان کم برخوردار کشور با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاونت بهداشت دفتر بهبود تغذیه جامعه و موسسه ملی تحقیقات سلامت طراحی شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت