پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1400 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 96849

کاهش مرگ و میر در کهگیلویه با اولویت بندی واکسیناسیون جامعه هدف

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: جلسه کمیته اجرایی واکسیناسیون کرونا در دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: جلسه کمیته اجرایی واکسیناسیون کرونا در دهدشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمدطاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: جلسه شهرستانی برنامه اجرایی واکسیناسیون کرونا، با حضور ناظر استانی این برنامه در محل ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
طیب زادگان اظهار داشت: این جلسه با هدف اجرای کامل و هرچه بهتر واکسیناسیون کرونا برای جمعیت هدف در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
وی بیان داشت: شناسایی جمعیت گروه هدف بر اساس سند ملی واکسیناسیون کووید ۱۹، تشکیل تیم های عملیاتی جهت اجرایی نمودن واکسیناسیون گروه های هدف، امادگی جهت ثبت اطلاعات افراد واکسینه شده در سامانه های مربوطه از جمله سامانه سیب جهت پیگیریهای بعدی و همچنین هماهنگی برون بخشی با دستگاههای اجرایی مختلف جهت اجرای هرچه مطلوبتر واکسیناسیون کرونا از اهم مصوبات این جلسه بود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در پایان گفت: امیدواریم به حول و قوه الهی بتوانیم فاز ۲، ۳ و ۴ واکسیناسیون بیماری کرونا را که بر اساس اولویت بندی سند ملی واکسیناسیون کووید ۱۹ انجام خواهد شد به نحو احسن در شهرستان اجرا کرده تا به اهداف مشخص شده در این برنامه که مهمترین آن کاهش مرگ و میر است دست یابیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت