پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اردیبهشت 1400 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 98466

با حضور معاون وزیر صمت محقق شد

امضاء تفاهمنامه سرمایه گذاری مشترک وزارت صمت واستانداری کهگیلویه و بویراحمد.

به گزارش  صدای جنوب براساس این تفاهمنامه که عصر امروز با حضور معاون وزارت صمت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به امضا رسید طرفین بصورت مشترک هزار میلیارد تومان در بخش صنعت این استان سرمایه گذاری می‌کنند.
معاون وزیر صمت در امور شهرک‌های صنعتی در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان گفت: این وزارتخانه ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت‌ها و تجهیز شهرک‌های صنعتی، احداث نواحی صنعتی جدید و فعال سازی صنایع راک استان سرمایه گذاری خواهد کرد.
علی رسولیان افزود: استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم به همین میزان در این طرح‌ها سرمایه گذاری می کند.
رسولیان اضافه کرد: به منظور کمک به توسعه روستاها، ۸ بنگاه اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد و راه اندازی صنایع کوچک روستایی دراین استان مشارکت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۵ واحد احیاء و به چرخه تولید بازگشت اضافه کرد: برای حمایت از بازگشت واحد‌های راکد به چرخه تولید، معافیت مالیاتی ۳۰ درصدی برای واحد‌هایی که زودتر از موعد به بهره برداری برسند اعمال شد.
وی از طراحی و ایجاد هزار کارگاه کوچک در سطح شهر‌ها و نواحی صنعتی خبر داد و افزود: ۲۰ مورد از این کارگاهها در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای مناطق محروم برای سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران هم خبر داد و گفت: تلاش سازمان شرکت شهرک‌های صنعتی سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال یکصد هزار نفری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است و در این خصوص نیازمند حمایت جدی مسئولان استان هستیم و از سرمایه گذاران نیز استقبال می‌کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت