پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1400 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 99305

رئیس ستاد اقشار سیدابراهیم رئیسی:

توجه جدی به علم، فناوری، صنایع دانش بنیان اولویت آیت الله رییسی است

آیین افتتاح کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر روز چهارشنبه دوازدهم خردادماه با حضور دکتر امیرآبادی فراهانی، رئیس ستاد اقشار سیدابراهیم رئیسی برگزار شد.

صدای جنوب:

دکتر امیر آبادی فراهانی با اشاره به مردمی بودن کمیته های مختلف، بیان داشت: چهار سال از این دروغ‌ها گذشته که می‌گفتند دیوار می‌کشند و فیلتر می‌کنند، اما با وجود مسؤولیت آیت الله رئیسی در قوه قضاییه این شخصیت محبوب و ضد فساد، روند مبارزه با فساد را با شروع از درون قوه قضائیه آغاز نمود.

وی، ادامه داد: حضور آیت الله رئیسی در قوه مجریه برای خشکاندن ریشه فساد است. اگر مجلس با داشتن نمایندگان قوی و ضد فساد و دولت با انتصاب مدیران پاکدست، مردمی و دلسوز شکل بگیرد، می‌شود با فساد مبارزه کرد و امید را به جامعه برگرداند.

رئیس ستاد اقشار سیدابراهیم رئیسی با اشاره به مافیای فساد بانکی در کشور، خاطرنشان کرد، ۵۰ تا ۶۰ نفر از مدیران بانکی از این هیات مدیره به آن هیات مدیره جابجا می شوند و همین افراد منبع و منشأ فساد در سیستم اقتصادی کشور هستند.

امیر آبادی افزود: یکی از این دستگیرشدگان اعلام کرد من زیرشاخه هستم، بروید تنه را بزنید. ما در آینده این تنه های فساد را به مردم اعلام خواهیم کرد.

رئیس ستاد اقشار سیدابراهیم رئیسی با اشاره به نابسامانی اقتصادی اخیر کشور و زیر سوال رفتن شخصیت و عزت مردم، گفت، در شان مردم نبود که در صف تخم مرغ بایستند، اگر همین موضوع را به یک مرغدار واگذار می‌کردیم اوضاع بهتر از این بود.

امیرآبادی تصریح کرد: باید در دولت آینده برای اشتغال زایی بیشترین بهره را از فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال ببریم. نظر آیت الله رئیسی هم در دولت آینده توجه جدی به علم، فناوری، صنایع دانش بنیان بویژه اقتصاد دیجیتال است.

این فعال سیاسی ادامه داد: در شرایط کرونا ارزش و اهمیت عصر هوشمند دیجیتال بیشتر نمایان شد.

وی افزود: برخی ها مذاکرات را ابزاری برای بازی در جامعه قرار دادند و خود را خالق مذاکره دانسته و اعلام می‌کنند اگر رئیسی، رئیس جمهور شود، مذاکرات را قطع می‌کند، این چه دیدگاهی است؟! هر دولتی سرکار بیاید وظیفه دارد مذاکرات را ادامه دهد، اما بحث اینجاست که چه باید بدهد و چه بگیرد؛ چرا که اساس مذاکره بر پایه تئوری برد-برد استوار است.

رئیس ستاد اقشار سیدابراهیم رئیسی افزود: قرار نیست رئیس جمهور آینده افراد مذاکره کننده را پای میز مذاکره بفرستد و خود در تهران اعلام کند خزانه خالی است تا دشمن از آن سوء استفاده کند.

امیر آبادی تصریح کرد: باید در مذاکرات بر حقوق ملت پایبند بود و از صداوسیما هم می‌خواهیم یکبار دیگر نشست‌های مجلس با مسئولان در رابطه با مذاکرات را پخش کند تا مردم بدانند نمایندگان چقدر برای حقوق ملت دفاع کردند و سر انجام دیدیم بعد از آن همه تعهد ایران، آمریکا عهد شکنی کرد؛ اگر آمریکا به برجام برگردد، باید تحریم‌ها برداشته شود.

وی گفت: قبلا می‌گفتند اگر رئیسی، رئیس جمهور شود دلار ۵ هزار تومان می‌شود که مردم دیدند از ۳۰ هزار تومان نیز عبور کرد و حالا می گویند اگر رئیس جمهور شود دلار ۶۰ هزار تومان می شود؛ از ظرفیت داخلی باید استفاده کرد با دنیا هم باید تعامل داشت.

امیر آبادی فراهانی خاطرنشان کرد: روزی ما مرغ و تخم مرغ به کشورهای دنیا صادر می کردیم، امروز کاری کردند که مردم داخل کشور برای خرید مرغ و تخم مرغ صف می کشند، این وضع اداره کشور است؟!

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت