پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1400 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 100383

پاسخ حجت الاسلام موحد به یک سوال/چرا رییسی را به عنوان نامزد اصلح انتخاب کردیم؟

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس خطاب به همه مسئولان نظام گفت: مردم در هیچ کجا امامشان را تنها نگذاشته و تمام قد میدانها آمده و دشمن را مایوس و دوستان را امیدوار به ادامه راه کردند.

صدای جنوب:

حجت الاسلام محمد موحد گفت: در نظام جمهوری مردم در سالیان متمادی با شور و شعور در سرنوشت خود شرکت کرده و جمهوریت را برای دنیا به عنوان الگو و درس ارائه دادند.
موحد در اجتماع حامیان رییسی در دهدشت افزود: در کجای دنیا چنین مردمی را سراغ دارید برای ادای تکلیف به نظام خود در بدترین شرایط پای ارامان های خود هستند.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس خطاب به همه مسئولان نظام گفت: مردم در هیچ کجا امامشان را تنها نگذاشته و تمام قد به میدانها آمده و دشمن را مایوس و دوستان را امیدوار به ادامه راه کردند.
موحد با تاکید بر اینکه ارامش و آسایش این مردم برای برخی از مسئولان معنا و مفهمی ندارد افزود: هر کس با تمام توان و قدرتی که دارد برای این مردم نباید اسر از پای بشناسند و به معضلات و مشکلات این مردم رسیدگی کنند.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مردم یا از خانواده گرانقدر ایثارگران هستند یا به طریق مختلف ارتباط داشته افزود: کسانی هستند که آرمان های شهدا را جای جای مختلف پاس داشته و حضور در این مکان برای شخص من یا هر کس دیگری نبوده بلکه این مردم به خاطر خدا، نظام انقلاب،ولایت ،امام ، شهدا و رهبری آمدند.
موحد تصریح کرد:آنچه امشب در این جلسه و میدان خلق شد جز عنایت خداوند و بزرگی شخسیت شما مردان و زنان چیز دیگری نبوده است.
وی گفت: دشمن تمام توان خود را به کار بسته که صفوف طولانی انتخابات کم رنگ کرد فلذا با حضور در پای صندوق های رای امید دشمنان را نقش بر آب می کنیم.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حفظ تمام گلایه ها و ناراحتی ها حضوری را رقم بزنید و در ۲۸ خرداد دشمن را متحیر و مبهوت خواهیم کرد
موحد به مناصب ایت الله رییسی اشاره وی عنوان کرد: جایگاه رئیسی در استان قدس عادی و معمولی نبوده و اجازه ندادند از نام،عنوان،موقعیت و جایگایش استفاده کنند و این خیلی مهم است
وی تصریح کرد: خیلی پرونده رئیسی را زیر و رو کردند که برگی به عنوان ضعف ایشان به جامعه ارائه شود که نتوانستند کاری از پیش برند.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس به خدمات رئیسی در مدت تصدی بر قوه قضاییه اشاره و تصریح کرد: مردم در طول این مدت شاهد عملکرد کاملا موفق و قابل دفاع وی بوده حتی در کنار قوه قضاییه به حمایت از دولت در خیلی زمانها به میدان امده و گره از کارهای مختلف باز کرده است.
موحد تصریح کرد: خیلی از کارخانه های تعطیل و راکد را به چرخه تولید باز گشته و کارگران اخراجی را مجدد به کار برگرداند.
وی با اشاره به این پرسش که ما چرا رئیسی را به عنوان نامزد اصلح انتخاب کردیم گفت: براساس ادله و مستندات و مدارکی که کاملا شفاف بوده و معتقدیم رییسی،تنها کسی است که می تواند در این شرایط و وضعیت کشتی متلاطم را به ساحل نجات برساند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت