پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 تیر 1400 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 101176

ساماندهی جاده چرام-چاسخار شاید وقتی دیگر/مطالعات نصیری راد چه زمانی به پایان می رسد!/بی مهری راهداری و امورعشایر به چرامی ها/مردم در انتظار دولت جدید

مدیرکل محترم راهداری و امور عشایری دقیقا نقش خود را در خدمت رسانی به عشایر و مناطق محروم و جاده های روستایی شرح دهند و چنانچه جاده های روستا نشینان و عشایر محروم مناطق گره ای و چاسخار در چرام مربوط به ادارات فوق نیست، اطلاع دهند تا از ……

صدای جنوب:

جاده ارتباطی چرام _ چاسخار یکی از مسیرهای ارتباطی پرتردد است و مدت زمان زیادیست که وعده ی تکمیل آن توسط مسئولان استانی بالاخص مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای داده شده است وقرار بود تا نیمه اول خرداد ۱۴۰۰ میزان ۴ کیلومتر آن از پایان آسفالت تا روستای گره ای جهت تعیین پیمانکار به مناقصه برود که متاسفانه عملی نشد.

جاده چرام به گره ای ، چاسخار و طسوج ، جاده ای دارای مناظر دیدنی که میتواند گردشگر را به آن منطقه راهی کند و زمینه ای برای رونق آن مناطق باشد، این مسیر ارتباطی نقش زیادی در توسعه دامداری ، کشاورزی و توریستی منطقه دارد که مورد بی توجهی و وعده های های بی سرانجام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته است .

وعده های بی سرانجام نصیری راد  در خصوص ساماتدهی جاده چاسخار و عدم توجه به این مسیر ارتباطی بارها به گوش مسئولان استانی رسانده شده ولی پس از گذشت یک سال از وعده ها هنوز هیچ اقدامی نسبت به تکمیل آن نگردیده است .

از معاون امور عمرانی استانداری می‌خواهیم تا به طور جدی پیگیری تکمیل جاده چاسخار باشد.جالب است که هروقت به مدیرکل محترم راهداری مراجعه می شود می گوید (درحال مطالعه جاده هستیم )نمی دانیم این فرصت مطالعاتی چند ماهه و چند ساله است!!!

ضمن اینکه طبق برخی گزارشها، حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس بااشاره به نیازمندی این جاده به مبلغ ده میلیارد تومان از  نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و با تاکید و اهمیت راه‌های روستایی و عشایری دستور ویژه ای نیزدریافت کرده است.

اما،سوال اینجاست که تعلل اداره کل راهداری و امور عشایر دراین مورد چیست برای مردم نامعلوم می باشد.

مدیرکل محترم راهداری و امور عشایری دقیقا نقش خود را در خدمت رسانی به عشایر و مناطق محروم و جاده های روستایی شرح دهند و چنانچه جاده های روستا نشینان و عشایر محروم مناطق گره ای و چاسخار در چرام مربوط به ادارات فوق نیست، اطلاع دهند تا از ادارات سایر استان ها مانند بوشهر و خوزستان تقاضای همکاری شود.

برپایه همین گزارش ،برخی ازمردم در گفت و گو باصدای جنوب،به شدت از عنملکرد نصیری راد در این زمینه ناراحت و به نوعی برای تغییر دولت و آمدن گزینه جدید در راهداری استان لحظه شماری می کنند.

خبر صدای جنوب نتیجه داد:

با پیگیری حجت الاسلام سید محمد موحد جاده چاسخار تا دوهفته آینده به مناقصه می رود
با توجه به پیگیری های حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موانع قانونی مناقصه جاده چاسخار حل گردید و نصیری مدیر کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد لحظاتی پیش با تایید این خبر اعلام کردمناقصه ۴ کیلومتر ظرف دوهفته آینده جاده چاسخار برگزار خواهد شد.

نصیری از پیگیری های نماینده محترم تشکر کردوگفت که ادامه مسیر را هم با پیگیری های نماینده محترم قرار هست که به بنیاد برکت واگذار شود .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت