پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1400 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 101251

صدای جنوب گزارش می دهد:

نگرانی والدین و داوطلبان از آمادگی آموزش پرورش چرام برای برگزاری کنکور سراسری

۶۹۵نفر داوطلب کنکور سراسری در چرام در رشته های زبان؛علوم انسانی ؛هنر؛ریاضی و علوم تجربی به رقابت می پردازند .

صدای جنوب:

اگرچه رحیم بازی بناری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام گفته خانواده ها با طیب خاطر فرزندان خود را جهت شرکت در آزمون کنکور سراسری روانه سالن برگزاری کنند و از خانواده ها خواسته که در این چند روز باقیمانده محیط آرام را برای فرزندان فراهم کرده و از هرگونه وارد کردن استرس و اضطراب برای داوطلبین خودداری کنند اما پیگیری خبرنگار صدای جنوب در سطح شهرستان حکایت ازاین دارد اولیا و دانش آموزان بیشترین نگرانی خود را از میزان توانایی برگزاری این ازمون مهم و سرنوشت ساز از سوی اموزش و پرورش میدانند.

به عقیده والدین و داوطلبان اینکه میزان آمادگی اموزش وپرورش و برنامه ریزی این اداره برای ایجاد محیط آرام و بدون دغدغه چقدر بوده و ایا می تواتد بر شرایط بحران سازی چون وضعیت بیماری منحوس کرونا و قطعی احتمالی برق  و ایجاد فضای سرمایشی مناسب در محل برگزاری آزمون فائق آید مهمترین دغدغه آنهاست ،امری که باتوجه به شرایط موجود باید به این نگرانی خانواده ها توجه شود تا کوچکترین خللی بوجود نیاید.

امیداست که مسیولان استانی و همچنین فرماندارو سایر مسیولان شهرستانی در جهت تحقق شرایط ایده آل برای داوطلبان ضمن بررسی توانایی آموزش وپرورش چرام و زیرساخت های لازم اقدامات لازم رابعمل آورتد.

برپایه گزارش صدای جنوب،۶۹۵نفر داوطلب کنکور سراسری در چرام هستند که در رشته های زبان؛علوم انسانی ؛هنر؛ریاضی و علوم تجربی به رقابت می پردازند .

از مجموع ۶۹۵داوطلب در آزمون سراسری ۱۴۰۰چرام رشته تجربی با ۳۲۸داوطلب بیشترین شرکت کننده ؛رشته علوم انسانی با ۲۳۹نفر در اولویت دوم و رشته زبان با ۵۵داوطلب؛هنر با۵۱نفر داوطلب و رشته ریاضی با ۲۲نفر کمترین شرکت کننده و متقاضی را دارا می باشند.

آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۰از تاریخ چهارشنبه ۹تیرماه لغایت ۱۲تیرماه ۱۴۰۰در مصلی حضرت ابوطالب (ع)چرام برگزار می شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت