پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 تیر 1400 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 101368

سرمایه گذاری هلدینگ های پترو امید آسیا و گلچین مکران در معادن شهرستان های بهمئی و چرام/ استفاده مطلوب از ظرفیت‌ های معدنی می تواند کهگیلویه بزرگ را به بهشت معادن جنوب کشور تبدیل کند

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام از سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ پترو امید آسیا و گلچین مکران در معادن حوزه انتخابیه خود خبر داد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام از سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ پترو امید آسیا و گلچین مکران در معادن حوزه انتخابیه خود خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد موحد در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه معادن یکی از مهم ترین ذخایر ارزآور و ثروت آفرین به شمار می رود، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص زمین شناسی دارای تعداد ۷۹ مجوز معدنی صادره است و می تواند در آینده به عنوان بهشت معادن کشور شناخته شود‌.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور ۲۶ مجوز معدن در حوزه انتخابیه، بیان کرد: مجموعه متنوع و ارزشمند از مواد معدنی از جمله سلستین، فسفات، بوکسیت، نیترات، آهک، خاک آجر،خاک سیمان و گچ در کهگیلویه بزرگ نشان دهنده اهمیت خاک این منطقه است.

وی، تصریح کرد: بهره برداری از این واحدها برای جلوگیری از خروج ماده معدنی و همچنین ایجاد ارزش افزوده و اشتغال پایدار در حوزه انتخابیه یک ضرورت انکار ناپذیر است.

موحد از سرمایه گذاری هلدینگ های پترو امید آسیا و گلچین مکران در معادن شهرستان های بهمئی و چرام خبر داد و گفت:  با جذب سرمایه گذار در حوزه معادن می توان به رشد و توسعه اقتصادی استان به ویژه حوزه انتخابیه امیدوار باشیم.

وی معادن را یکی از پیشران‌ های توسعه در شهرستان های حوزه انتخابیه دانست و تصریح کرد: سرمایه گذاران حوزه معدن در شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی حمایت می شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت