پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 تیر 1400 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 101450

دیدار انجمن خبرنگاران با رئیس دادگستری شهرستان چرام+تصاویر

به گزارش صدای جنوب؛ به مناسبت هفته قوه قضاییه نشست صمیمانه ایی با حضور اعضای انجمن خبرنگاران با ریاست دادگستری در محل این نهاد برگزار گردید. در این نشست ابتدا خبرنگاران هفته قوه قضاییه را به تمام همکاران آقای احمدی پور تبریک گفته و از برخورد ایشان با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به حوزه […]

به گزارش صدای جنوب؛ به مناسبت هفته قوه قضاییه نشست صمیمانه ایی با حضور اعضای انجمن خبرنگاران با ریاست دادگستری در محل این نهاد برگزار گردید.
در این نشست ابتدا خبرنگاران هفته قوه قضاییه را به تمام همکاران آقای احمدی پور تبریک گفته و از برخورد ایشان با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به حوزه قضایی تشکر نمودند.
احمدی پور از جمله مدیرانی است که در طول مسئولیت خود اخلاق مدارانه با تمام مراجعین به حوزه قضایی برخورد نموده و تلاش کرده اند حقوق شهروندی را در مناسبت های مختلف ارج بگذارند و عدالت را سر لوحه کارهای خویش قرار دهند.
در این نشست احمدی پور خبرنگاران را از جمله اقشاری برشمرد که بدون چشم داشت و با تمام توان در خدمت رسانی به مردم ذره ای کوتاهی نکرده اند و این جای تقدیر دارد و سپس دوستان خبرنگار را به تعامل هر چه بیشتر با دادگستری سفارش نمود و از آنان خواست مطالبه گر باشند و حقوق مردم را در اولویت کارهایشان قرار دهند.
در پایان دیدار احمدی پور از حضور خبرنگاران در دادگستری بمناسبت هفته قوه قضاییه قدردانی نمودند.

           

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت