پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1400 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 102231

جاده پاتاوه- دهدشت بزرگترین پروژه استان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه جاده ملی پاتاوه دهدشت در دو هفته آینده به بهره برداری می رسد ،عنوان کرد:عمق محرومیت استان بالاست و صعب العبور راه ها هم باعث شده است هزینه جاده ها چند برابر استان های دیگر باشد.

صدای جنوب:

کیومرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید عنوان کرد:عمق محرومیت استان بالاست و صعب العبور راه ها هم باعث شده است هزینه جاده ها چند برابر استان های دیگر باشد.

حاجی زاده خدمات نظام به استان کهگیلویه و بویراحمد را بالا دانست و گفت:در ابتدای دولت ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان داشتیم ولی الان ۲۵۰ کیلومتر داریم که ۵ برابر شده است.

وی افزود:در جاده های روستایی هم انقلابی ایجاد شد و آنچه در این دو سال میبینیم شکوفایی استان در پروژه های عمرانی زیرساختی و اقتصادی بوده است که حاصل پیگیری اقای کلانتری و تیم همراه و همدلش بود.

کیومرث حاجی زاده با اشاره به اینکه جاده پاتاوه- دهدشت بزرگترین پروژه استان است گفت:حضور نماینده پر تلاش کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی باعث تکمیل پازل پیگیری در کنار استاندار،وزیر،قرارگاه خاتم و مسوولان شد که شاهد شتاب بیشتر پروژه در چند ماه اخیر هستیم.

معاون عمرانی استاندار خاطر نشان کرد:پیگیری های دو سال اخیر باعث شد مردم به افتتاح این پروژه امیدوار شوند .

حاجی زاده ادامه داد:افتتاح هر چه زودتر این پروژه باعث کاهش مسیر و هزینه مردم برای سفر به مرکز استان است.

وی گفت:انتظار داریم تاکید بفرمایید تا پیش از دو هفته دیگر که زمان بهره برداری پروژه است مواردایمنی ،نصب تابلو های راهنمایی رانندگی گاردریل و… تکمیل شود نه اینکه تنها هدف بهره برداری باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت