پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 تیر 1400 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 102466

امام جمعه سوق:

سازمان تأمین اجتماعی تدبیری بیندیشد/بیمارستان دهدشت جوابگوی۳شهرستان نیست

امام جمعه سوق اظهار کرد: در حالی که بیمه شدگان به اندازه دیگر شهرستان‌ها حق بیمه پرداخت می‌کنند اما از حق خود برای دریافت خدمات درمانی مطلوب محروم هستند.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امروز در خطبه‌های نماز جمعه سوق اظهار داشت: تنها بیمارستان دهدشت جوابگوی نیاز سه شهرستان و چهار بخش نیست لازم است مسؤولان تأمین اجتماعی برای راه‌اندازی بیمارستان اقدام کنند.

امام جمعه سوق تصریح کرد: در حالی که بیمه شدگان به اندازه دیگر شهرستان‌ها حق بیمه پرداخت می‌کنند اما از حق خود برای دریافت خدمات درمانی مطلوب محروم هستند.

وی با اشاره به ۲۶ تیر ماه سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: تأسیس این نهاد دیدگاه بلند صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام است امام خمینی(ره) می‌فرماید«تشخیص شورای نگهبان مخالف قانون نیست مخالف اسلام نیست میزان است و باید همه بپذیریم.»

 کیانی‌اصل افزود: رهبر  معظم انقلاب می‌فرماید «شورای نگهبان برای نظام اهمیت حیاتی دارد یعنی حقیقتا بود و نبود شورای نگهبان به معنای بود نبود نظام جمهوری اسلامی است.»

خطیب نماز جمعه سوق نشست مجازی سازمان تروریستی منافقین در روزهای اخیر را یادآور شد و افزود: این نشست که با شرکت  سیاستمداران ضد ایرانی در آمریکا و اروپا برگزار شد نمایانگر این است که آمریکایی‌ که ادعای مبارزه با تروریسم دارند نه تنها حامیان هستند بلکه خاستگاه و منشا انواع تروریسم پیدا و پنهان به دولتی و گروهکی هستند.

وی اضافه کرد: این اقدامات نشان می‌دهد غرب‌ها اساساً قابل اعتماد نیستند در حالی که در نشست وین برای جلب اعتماد ایران تقلا می‌کنند اما در عرصه دیگر از دشمنان جانی مردم ایران حمایت می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت