پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1400 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 102709

گزارش بیست و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه گفت: بیست و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه با حضور تمامی اعضاء و به صورت فوق العاده در دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه گفت: بیست و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه با حضور تمامی اعضاء و به صورت فوق العاده در دهدشت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،دکتر محمدطاهر طیب زادگان در این زمینه تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر در سطح شهرستان و ضرورت ایجاد هماهنگی های لازم بین بخشی در راستای تسریع روند مقابله با این بیماری، نشست  ستاد مقابله با کرونای شهرستان با موضوع بررسی آخرین وضعیت بیماری در شهرستان به ریاست فرماندار کهگیلویه در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل جلسه داد.

طیب زادگان افزود: هم اکنون میانگین بستری های روزانه  بیماران کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت ده نفر بوده که در صورت عدم همکاری مردم در بحث رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور آنها در تجمعات مبتنی بر شادی و عزا و یا دیگر اجتماعات این میانگین افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: ضروری است که در پیک پنجم کرونا و به جهت پیشگیری از تکرار مرگ ومیرهای پیک چهارم  این بیماری، مردم حساسیت لازم را داشته باشند و مراقبت های خود را در خصوص رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا افزایش دهند.

طیب زادگان در این جلسه با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ در سطح شهرستان تاکید کرد: کم رنگ شدن رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه کاهش استفاده از ماسک توسط مردم به بهانه واکسیناسیون کرونا کاملا باور اشتباهی است و برای عبور از بحران بیماری کرونا علاوه بر واکسیناسیون، تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی امری اجتناب ناپذیر می باشد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه بیان داشت: در بیست و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مقرر شد علاوه بر تنها مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهر دهدشت نسبت به پیش بینی تمهیدات لازم برای در نظر گرفتن مکان دومی جهت این امر اقدام عاجل صورت پذیرد تا سرعت واکسیناسیون گروههای هدف افزایش یابد.

طیب زادگان افزود: همچنین مقر شد با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سطح شهر دهدشت و سایر نقاط شهرستان تیم های نظارتی بر بازارها و اماکن عمومی با جدیت و تشدید نظارت های لازم بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: امکانات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، مرکز این شهرستان جوابگوی نیاز مردم نیست.

دارا کریمی نژاد  با بیان اینکه امکانات بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت جوابگوی بیماران نیست اظهار کرد: مشکلات ناشی از توزیع ناعادلانه در این بیمارستان روز به روز برای همگان واضح‌تر می‌شود.

وی ضمن ابراز گلایه از دانشگاه علوم پزشکی گفت: امکانات سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سطح دهه ۶۰ است، آقای یزدان‌پناه سری به این بیمارستان بزنید ببیند اینجا چه خبر است؟ آیا باید با پنکه به جنگ کرونا برویم؟.

فرماندار شهرستان کهگیلویه ظلم در حق مردم این شهرستان را بیش اندازه عنوان کرد و افزود: امیدواریم وضعیت غیر قابل تحمل کهگیلویه را آقای یزدان‌پناه (رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج)و وزارت بهداشت ببینند و برای رفع آن ورود کنند.

کریمی‌نژاد با بیان اینکه تب گرما در دهدشت بالاست و کادر درمان به سختی این شرایط را تحمل می‌کنند خواستار رفع اورژانسی سیستم سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) شد.

وی بیان کرد: ۱۱میلیاردی که مرتب وعده می‌دهند احتمالا در این دولت تزریق نمی‌شود اگر هم برسد با توجه به تقسیم بندی بین بیمارستان‌ها مبلغ ناچیزی به دهدشت خواهد رسید.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت