پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1400 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 102715

بازدید میدانی مسئولان از مناطق خسارت دیده شهرستان چرام

فرماندار شهرستان به همراه بخشدار بخش مرکزی و جمعی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چرام در پی بارش باران سیل آسای اخیر از روستاهای طسوج و مناطق عشایر نشین بازدید و از نزدیک در جریان خسارت های وارده و روند کمک رسانی به مردم قرار گرفتند.

صدای جنوب:

هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان به همراه بخشدار بخش مرکزی و جمعی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در پی بارش باران سیل آسای اخیر از روستاهای طسوج و مناطق عشایر نشین بازدید و از نزدیک در جریان خسارت های وارده و روند کمک رسانی به مردم قرار گرفتند.
بنابه این گزارش در این بازدید وضعیت سیل بندها، جداول کشاورزی، باغات و جاده هها و دیگر زیرساخت های روستاهای آسیب دیده  مورد بررسی قرار گرفت.
روز گذشته با بارش سامانه موسمی در استان شاهد بروز خسارات زیادی به مردم مناطق مختلف استان بودیم . مناطق سردسیری و گرمسیری شهرستان چرام از جمله مناطقی بوده اند که خسارات زیادی را متحمل شدند
بلافاصله بعد از پایان بارش ها فرماندار چرام دست به کار شد و طی تماس ها و پیگیرها خواهان ورود دستگاهها خدمات رسان به منطقه طسوج شد
فرماندار چرام در این بازدیدگفت: در اولین ساعات بعد از بارش های سنگین و وقوع سیل در برخی نقاط استان با حضور بخشدار مرکزی و دستگاههای خدمات رسان در منطقه عشایر نشین و سیل‌زده طسوج به صورت میدانی ضمن ارزیابی خسارات به خانوارهای عشایری آسیب‌دیده کمک‌رسانی شد .
فتاحی اصل افزود: با حضور یک تیم امداد و نجات سیلاب شهرستان، اقلام امدادی ازقبیل پتو،موکت،کنسروجات،نایلون جهت پوشش چادر عشایری ومواد خوراکی در منطقه سیل زده و عشایر نشین طسوج توزیع گردید .
وی اضافه کرد:با همکاری سپاه ناحیه چرام مقدار ۳۰۰
متر لوله جهت ابرسانی تهیه و تا فردا کار آبرسانی انجام می شود
فرماندار چرام عنوان کرد: خدمات رسانی تا اسکان کامل عشایر ادامه دارد
رئیس شورای اداری چرام اظهار کرد: تیم های ارزیاب و امداد و نجات جمعیت هلال احمر و کارشناسان دستگاهها به مناطق سیل‌زده متاثر از بارش های سنگین روز گذشته جهت بررسی میدانی و برآورد خسارات در منطقه حضور دارند
وی عنوان کرد:با تلاش راهداری و حمل و نقل جاده ای با سه دستگاه لودر جاده روستای طسوج بازگشایی و انشالله با تلاشهای انجام گرفته تا فردا تمامی مسیرهای عشایری بازگشایی می شود.
فتاحی اصل بر لزوم بسیج همه امکانات و به کار گیری تمام ظرفیت‌های استان برای رسیدگی به وضعیت مردم در مناطق سیل زده تاکید کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت