پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1400 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 103570

۶۰۰ میلیارد تومان مجموع اعتبارات هزینه شده در سی سخت

مجموع اعتبارات هزینه شده در شهر زلزله زده سی سخت افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش  صدای جنوب ، استاندار این استان در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ گفت: رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات نتیجه همکاری جمعی مسئولان استانی بوده و مجموع اعتبارات هزینه شده در شهر زلزله زده سی سخت را افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.
حسین کلانتری افزود: دولت در زلزله شهر سی سخت کارنامه خوبی را از خود نشان داد و در سریع‌ترین زمان ممکن امداد رسانی و ساخت و ساز را در دستور کار قرار داد.
کلانتری با اشاره به طرح گازرسانی زیلایی با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، اضافه کرد: در این رابطه با وزارت نفت توافقات خوبی انجام گرفته و می‌توان تفاوت خدمت رسانی به مردم زلزله زده سی سخت را با سایر شهر‌های زلزله زده کشور احساس کرد.
وی به خدمات رئیس فقید بنیاد مسکن کشور در زلزله سی سخت اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی شده بود تا مرحله اول احداث منازل زلزله زدگان دنا با حضور مرحوم تابش به بهره برداری برسد، اما کسالت وی برنامه را به عقب انداخت و متاسفانه او دیگر در بین ما نیست و یادش برای همیشه در ذهن و قلب مردم استان جاوید ماند.
کلانتری با بیان اینکه با تلاش‌های معاونت عمرانی از استان‌هایی هستیم که کل اعتبار تبصره ۱۶را توانستیم جذب کنیم، افزود: یکی از مشکلات جدی این استان نبود پایگاه ثابت بالگرد بود که جلسات متعددی در این رابطه گرفته شد و اکنون پایگاه ثابت بالگرد داریم که سریع باید آشیانه آن راه اندازه شود تا در بحران‌ها کمک کار باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان بازرسی تلاش بر دستگیری دارد و مچ گیری نمی‌کند گفت: استان حوزه بندی شده است و بیشتر سعی می‌کنیم از اعتبارات ملی برای استان استفاه کنیم.
وی اضافه کرد: مردم ولی نعمت ما هستند ما پذیرفتیم خدمتگذار مردم باشیم، با کار تلاش باید خودمان را نشان دهیم نه اینکه برای ماندن به این و آن مراجعه کنیم.
کلانتری گفت: تا مستقر شدن دولت جدید و تایید کابینه زمان و فاصله وجود دارد و در این مدت عملکرد همه دستگاه‌ها را رصد می‌کنیم که مسئولان یا مدیران دستگاهها تعلل و کوتاهی نکنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت