پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مرداد 1400 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 104185

جشن روز خبرنگار در دهدشت، فرصتی برای انتقاد از مدیران ادارات کهگیلویه

صبح امروز اصحاب رسانه و خبر شهرستان کهگیلویه و مدیر و کارکنان اداره ارشاد اسلامی شهرستان به مناسبت ۱۷ مرداد  روز خبرنگار دورهمی دوستانه برگزار کردند

صدای جنوب:

صبح امروز اصحاب رسانه و خبر شهرستان کهگیلویه و مدیر و کارکنان اداره ارشاد اسلامی شهرستان به مناسبت ۱۷ مرداد  روز خبرنگار دورهمی دوستانه برگزار کردند.

در این دورهمی شدیدترین انتقادها به عملکرد مدیران ادارات در کهگیلویه انجام شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت : رسانه ها صدای مردم و خبرنگاران فریاد  جامعه هستند که مشکلات را فریاد ودر جهت حل آنها تلاش می کنند.

وی انجمن خبرنگاران را انجمنی نوپا دانست و گفت : انجمن خبرنگاران  در اوایل کار قرار دارد و با توجه به اینکه برخی از فعالان عرصه خبر به هر دلیلی در خانه مطبوعات عضویت ندارند لازم دیدیم از تلاش آنها قدردانی کنیم.

ایرج کاظمی جو با تبریک روز خبرنگار افزود: نقد باید علمی بی طرفانه باشد و خبرنگاران نباید سخنگوی جریان ،فرد یا گروه خاصی باشند چرا که در این صورت فلسفه خبر و خبرنگاری به حاشیه میرود.

کاظمی جو تغییر دولت ها را امری طبیعی دانست و گفت : اکنون که دولت تدبیر و امید بعد هشت سال به پایان کار خود رسید و دولت جدید شکل گرفت لازم است همه گروه ها و مردم فارغ از تمام اختلاف نظرها و گرایشات فکری برای توسعه و پیشرفت کشور همراه همدیگر باشند.

در این مراسم برخی از خبرنگاران به ایراد سخن پرداخته و از مشکلات خود گفته و خواستار توجه بیشتر مدیران و مسئولان به مفهوم خبر و افزایش سواد رسانه ای شدند.

عدم توجه جدی به اصحاب خبر شهرستان با توجه به پوشش گسترده و همراهی با مجموعه شبکه بهداشت درمان شهرستان از طرف مجموعه شبکه در دوران کرونا ،همراهی بیشتر مدیران با خبرنگاران و پذیرش قاعده نقد و نقادی ،مشکلات بیمه ای و اشتغال و مسکن خبرنگاران از جمله مواردی بود که مطرح شد.

پیمان باوند مدیر پایگاه خبری صدای جنوب باانتقاد از رویه برخی خبرنگاران در پرداختن به مواردی که تخصصی است خواهان تعامل انها با مدیران و اطلاع از چگونگی موضوع شد.

وی گفت:خبرنگاران در دوره نمایندگی سردار هاشمی پور همکاری و تعامل خوبی با وی داشتتد و همین ارتباط هم باید باسیدمحمد موحد برقرار باشد تا به توسعه کهگیلویه بزرگ انجام شود.

مدیرمسیول پایگاه خبری صدای جنوب،همدلی خبرنگاران را ضروری دانست و تاکید کرد:مدیران رسانه ها را یاور خود بدانند.

در پایان ازسوی اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه هدابای نقدی ولوح تقدیر اهدا شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت