پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مرداد 1400 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 104500

به صدا درآمدن آژیر قرمز کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

۷۰ درصد ظرفیت‌های بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تکمیل شد.

به گزارش صدای جنوب  استاندار در جلسه ستاد کرونای این استان گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت ۷۰ درصدی بیمارستان‌های معین کرونا در استان، دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید مکان‌های خود را برای بستری بیماران احتمالی مبتلا به کرونا، آماده و معرفی کنند تا با مشکل مواجه نشویم.
حسین کلانتری با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای است که باید از ظرفیت‌های خارج از بیمارستان استفاده کنیم افزود: ضروری است با افزایش تعداد نمونه‌ها بیماریابی کرده تا بتوانیم بر این پیک غلبه کنیم.
آقای کلانتری با بیان اینکه افراد بیمار در صورت داشتن علائم، پیش از درگیر شدن ریه به مراکز درمانی مراجعه کنند اضافه کرد: مسئولان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی افرادی که را که بهبود نسبی پیدا کرده اند ترخیص کنند تا شرایط برای بستری دیگر بیماران فراهم شود.
وی به طرح واکسیناسیون در استان اشاره کرد و ادامه داد: با وجود برخی مشکلات بیش از دو برایر استان‌های دیگر در زمینه واکسن مردم کهگیلویه و بویراحمد کار شده است.
استاندار خطاب به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: نیرو‌هایی را که نیاز دارید هرچه زودتر به کارگیری کنید همچنین از ظرفیت بازنشسته‌ها و همکاران سابق خود استفاده کنید.
وی از اختصاص ۳۵۰میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از این اعتبار برای رفع کمبود ها استفاده کنند.
آقای کلانتری به لزوم محدودیت‌های کرونای و برخورد با متخلفان دستور العمل‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: نیرو‌های نظامی و انتظامی با متخلفان کرونایی برخورد قاطع و بازدارنده کنند.
وی با بیان اینکه سپاه از طریق نیرو‌های آموزش دیده بسیج در ایام محرم با امر به معروف و نهی از منکر از تخلف های کرونایی جلوگیری کند اضافه کرد: در ایام محرم نباید اجازه داد که در باغ‌ها و تالار‌ها برنامه اجرا شود و نیروی انتظامی در این زمینه با متخلفان برخورد کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت