پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1400 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 104818

نیازمندان، برکت آفرینان سفره های نذری

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

اطعام فقرا و نیازمندان کاری بسیار ارزشمند و حضور نیازمندان بر سر این سفره ها امری خداپسندانه و برکت آفرین است.

به گزارش  صدای جنوب  امام‌جمعه یاسوج در جلسه اطعام و احسان حسینی با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اطعام فقرا و نیازمندان کار بسیار ارزشمندی است، اینکه به نام امام حسین (ع) سفره‌ای پهن شود برکت خاصی دارد به‌خصوص در این ایام که بیماری کرونا بسیاری را خانه‌نشین و بیکار کرده است و نیازمندان زیادی آسیب‌دیده‌اند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی ضمن تسلیت ایام‌الله شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: اینکه در ایام شهادت سالار شهیدان به فکر نیازمندان باشیم بسیار ارزشمند است و فلسفه قیام امام حسین (ع) این بوده که مردم و به‌خصوص مردم محروم از زیر ستم ستمگران نجات پیدا کنند.
امام‌جمعه یاسوج ضمن برشمردن اهداف قیام امام حسین (ع) اضافه کرد: سفره اطعامی که حضرت در سراسر عالم گسترانیده، سفره‌ای بهشتی است که مردم را به بهشت رهنمون می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به اینکه در حال حاضر چهارمین مرحله کمک‌های مؤمنانه با عنوان اطعام حسینی و احسان حسینی در دستور کار کمیته امداد قرار دارد، گفت: اطعام حسینی به‌صورت پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان است و تا پایان ماه صفر ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شود.
قباد مبشری بیان کرد: بحث احسان حسینی شامل تهیه بسته غذایی خشک برای نیازمندان است که بنا داریم در این ایام ۴۵ هزار بسته غذایی به همت خیران نیکوکار تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند استان توزیع کنیم.
مبشری ادامه داد: از ابتدای طرح اطعام و احسان حسینی تاکنون هفت هزار پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته غذایی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توزیع‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این نهاد آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی در ماه‌های محرم و صفر برای نیازمندان است، گفت: علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، درگاه‌های الکترونی ازجمله سایت emdad.ir، شماره‌گیری کد#۰۷۴*۱*۸۸۷۷* و یا شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ نزد بانک ملی استان، آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی برای نیازمندان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت