پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1400 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 104847

در دیدار نماینده کهگیلویه و رئیس فدراسیون هندبال چه گذشت؟/زنده شدن امیدها برای بازگشت فرازبام خائیز به لیگ برتر هندبال

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون هندبال برای بازگشت تیم فرازبام به لیگ برتر و حل مشکلات این تیم دیدار کرد.

صدای جنوب:

به گزارش  صدای جنوب تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت که چندسالی است در سطح نخست رقابت های هندبال باشگاهی ایران فعالیت می کند، برای حضور در سی و چهارمین دوره این رقابت ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد و سرانجام به دلیل عدم حمایت از سوی مسئولان استانی و شهرستانی، از ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر انصراف داد.

 

در همین راستا روز گذشته نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با با رئیس فدراسیون هندبال، شرایط و مشکلات تیم فرازبام خائیز دهدشت بررسی شد.
در این دیدار که مجید پارسایی، مدیرعامل و سرمربی تم فرازبام خائیز دهدشت نیز حضور داشت، مسائل و مشکلات این تیم که باعث انصراف در فصل جدید لیگ برتر هندبال شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است فرازبام خائیز دهدشت از حضور در فصل جدید لیگ برتر انصراف داد و مجید پارسایی مسائل و مشکلات مالی و عدم توجه مسئولان به تنها تیم بخش خصوصی استان را علت اتخاذ چنین تصمیمی عنوان کرد.

 

مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در گفتگو با صبح زاگس در خصوص این نشست گفت: آقای موحد به عنوان نماینده کهگیلویه احساس تکلیف کرد و با وجود این که در کمیسیون ولایی به عنوان یک عضو اثرگذار هستند و در جلسات تخصصی با حضور وزیران جهت اعتماد رای اعتماد رایزنی می کنند؛ با وجود این همه مشکلات و گرفتاری ها وقت گذاشت و جهت حل این مشکل به فدراسیون هندبال امد.

 

مجید پارسایی بیان کرد: امسال با توجه به اینکه تیمداری از توان ما خارج بود قبل از شروع لیگ انصراف دادیم که فدراسیون هندبال هم بتواند برنامه ریزی خود را انجام دهد و به همین دلیل آقای موحد به صورت مستقیم و در جایگاه حقوقی یک نماینده ظاهر شد و راهکار ارائه دادند که امتیاز این تیم برگردد و از طرف دیگر در جهت رفع مشکلات باشگاه قدم بردارند.

 

وی با قدردانی از پیگیری نماینده کهگیلویه بیان کرد:  امیدوارم حضور آقای موحد منشا خیر باشد؛ وی با وجود اختلاف نظر در مسائل سیاسی پای کار آمد و این کار را انجام دادند که یک فرهنگ مناسب را از خود نشان دادند.

 

پارسایی ادامه داد: رئیس فدراسیون هندبال قول داد که این موضوع در نشست هیئت رئیسه فدراسیون مطرح شود و نتیجه ان اعلام شود.

 

مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در پایان گفت: امیدواریم این مطالبه عمومی با پیگیری های مصرانه نماینده کهگیلویه به ثمر برسد و انتظار داریم که رسانه ها در جهت نقد سازنده موارد کمک کنند تا در مسیر حرکت به سوی کهگیلویه ای آباد گام برداریم .صبح زاگرس

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت