پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1400 ساعت 02:05:: شناسه خبر: 104945

فرماندار چرام: بخشی از درآمدهای حاصل از معادن را برای حل مشکلات روستائیان و شهر سرفاریاب درنظرمیگیریم/اقدامات اثرگذار در این راستادرحال انجام است

به گزارش صدای جنوب؛هادی فتاحی اصل در نشست بررسی مشکلات معادن شهرستان چرام بخش سرفاریاب گفت: مشکل اصلی شهرستان بحث خام فروشی سنگ معادن می باشد و یکی از سیاست های شهرستان جلوگیری از این امر بوده که راهکار حل مشکل موجود وفعالیت واحدهای فرآوری می باشد. وی افزود: در تلاشیم که در استان با […]

به گزارش صدای جنوب؛هادی فتاحی اصل در نشست بررسی مشکلات معادن شهرستان چرام بخش سرفاریاب گفت: مشکل اصلی شهرستان بحث خام فروشی سنگ معادن می باشد و یکی از سیاست های شهرستان جلوگیری از این امر بوده که راهکار حل مشکل موجود وفعالیت واحدهای فرآوری می باشد.

وی افزود: در تلاشیم که در استان با حضور اعضای شورا و صنعت و معدن و معاون اقتصادی استاندار نشستی برگزارکه بتوانیم در اینده ای نزدیک واحد فرآوری شهرستان درمنطقه به فعالیت بپردازد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در این نشست به اعتراضات فعالین محیط زیست شهرستان و روستائیان همجوار با معادن اشاره کرد و گفت :مشکلات زیست محیطی ایجاد شده توسط معادن باید از طریق اداره محیط زیست مورد بررسی وحل وفصل گردد.

وی در ادامه گفت در تلاش هستیم بخشی از درآمدهای حاصل از معادن را که صراحت قانونی دارد از طریق مراجع قانونی برای حل مشکلات روستائیان و شهر سرفاریاب همجوار با معادن شهرستان جذب و اقدامات اثرگذار در این راستا انجام گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت