پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1400 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 105232

تجلیل از پزشکان شهرستان چرام به مناسبت روز پزشک+تصاویر

همزمان با زادروز حکیم و فیلسوف بزرگ ایرانی ابوعلی سینا و به مناسبت روز پزشک ، از پزشکان شاغل مراکز خدمات جامع سلامت چرام و کره شهبازی با حضور امام جمعه چرام، معاون سیاسی فرماندارومدیرشبکه بهدلشت ودرمان چرام تجلیل شد. به گزارش صدای جنوب؛ حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در این مراسم پزشکان را […]

همزمان با زادروز حکیم و فیلسوف بزرگ ایرانی ابوعلی سینا و به مناسبت روز پزشک ، از پزشکان شاغل مراکز خدمات جامع سلامت چرام و کره شهبازی با حضور امام جمعه چرام، معاون سیاسی فرماندارومدیرشبکه بهدلشت ودرمان چرام تجلیل شد.

به گزارش صدای جنوب؛ حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در این مراسم پزشکان را ضامن سلامت جامعه عنوان کرد و افزود: امنیت روحی و روانی و درد جسمانی بیماران با تلاش های صادقانه پزشکان و کادر درمانی میسر خواهد شد .

در ادامه مهندس هدایت نیا همچنین به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: با اجرای موفق این طرح بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )که فرمودند بیماران بجز درد و رنج بیماری دغدغه ی دیگری نداشته باشند ، امروز مردم از ارائه خدمات سلامت به بیمارانشان رضایت دارند.

هدایت نیا از نیک خلقی ، بردباری و رازداری به عنوان خصایص مهم پزشکان یاد کرد و افزود دارا بودن این ویژگی ها تاثیر بسزایی در جلب اعتماد و درمان بیماران خواهد داشت

در پایان از پزشکان با اهداء لوح سپاس گل و کارت هدیه تجلیل شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت