پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1400 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 105383

اهداف عالیه نظام اسلامی در حوزه اقتصاد، معیشت و اشتغال محقق می شود

اینجانب در کمال مسرت و افتخار، این مسئولیت های بسیار مهم را به حضور شریفتان تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند سبحان مزید توفیقات روزافزون برای جنابعالی و ملت شهید پرور مسئلت دارم.

صدای جنوب:

نماینده سابق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی پیامی و در واکنش به انتصاب محسن رضایی به عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور، نوشت : رجاء واثق دارم نظر به دانایی، توانایی، پویایی، تخصص و تعهد جنابعالی، اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد، معیشت و اشتغال، محقق خواهند شد.

متن کامل پیام عدل هاشمی پور خطاب به محسن رضایی :

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن رضایی

معاون محترم اقتصادی رئیس جمهور

با سلام و تحیات الهی

به یقین، تصدی مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبت الهی و فلسفه آن خدمتگزاری به ولی نعمتان انقلاب است آنچنانکه تا کنون علاوه بر پیشگامی در دفاع مقدس و خلق حماسه های ماندگار در مصادر مختلف و مهم، منشأ اثر، تحول و سربلند بوده اید.

اکنون که به لطف پروردگار و حسن نیت رئیس جمهور محترم به عنوان معمار اقتصاد ایران تحت عناوین؛ معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت سیزدهم منصوب شده اید یقین بدانید که امیدواری ها به سامان یافتن معیشت ملت شریف و تحول عظیم اقتصادی فزونی یافته و چشم و دل ملت به ویژه دلسوزان و دغدغه مندان نظام در رأس مقام عظمای ولایت به آینده ی روشن اقتصادی کشور عزیزمان روشن شده است.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها نامگذاری شده است، رجاء واثق دارم نظر به دانایی، توانایی، پویایی، تخصص و تعهد جنابعالی، اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد، معیشت و اشتغال، محقق خواهند شد ان شاءالله.

اینجانب در کمال مسرت و افتخار، این مسئولیت های بسیار مهم را به حضور شریفتان تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند سبحان مزید توفیقات روزافزون برای جنابعالی و ملت شهید پرور مسئلت دارم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت