پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 شهریور 1400 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 105849

آغاز هفته تعاون در کهگیلویه و بویراحمد/از نیاز به تشکیل تعاونی‌های بزرگ تا دغدغه بانک تخصصی در استان

هفته تعاون در استان کهگیلویه و بویراحمد با تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای یاسوج آغاز شد.

به گزارش صدای جنوب از یاسوج در نخستین روز از هفته تعاون مسئولان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به همراه کارکنان این اداره‌کل و همچنین رئیس بانک توسعه تعاون استان و همکاران با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج با شهدا تجدید میثاق کردند.

در این آیین آیت ارمغانی با برشمردن برنامه‌های هفته تعاون در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته تعاون برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار خواهد شد تا بتوانیم این هفته را به خوبی گرامی بداریم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته تعاون از روز ۱۳ شهریور با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان والامقام و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر آنها آغاز خواهد شد.

 

ارمغانی ادامه داد: همچنین برگزاری کرسی تعاون و کارآفرینی تحت عنوان «نقش تعاونی‌های پشتیبان مشاغل خانگی در شرایط کرونایی» در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما برگزاری جشنواره تعاونی های برتر ملی و استانی و تجلیل از آنها خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: افتتاح سه طرح تعاونی در استان با حجم سرمایه‌گذاری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال خصوصاً تعاونی پشتیبان مشاغل خانگی در منطقه سادات محمودی را خواهیم داشت.

ارمغانی به سایر برنامه‌های هفته تعاون در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری تور ترویجی مجازی، برگزاری نشست اتاق فکر بخش تعاون و برگزاری نشست مطبوعاتی با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ مشارکت و تعاون از دیگر برنامه های ما در این هفته است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: برگزاری مسابقات قرآن کارگران واحدهای کسب و کار نیز یکی دیگر از برنامه‌های این اداره‌کل در هفته تعاون است.

ارمغانی در ادامه به دغدغه‌های خود در حوزه تعاون اشاره کرد و یادآور شد: یکی از حوزه‌های مهم بخش اقتصاد کشورمان که در قانون اساسی نیز به آن اشاره و تاکید شده حوزه تعاون است که باید در استان گام به سوی راه‌اندازی تعاونی‌های بزرگ در سطح ملی برداریم چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های زیادی برای چنین کار بزرگی دارد.

وی گفت: تاکنون تسهیلات بسیار خوبی از سوی ما پرداخت شده و جز بانک‌های فعال در پرداخت تسهیلات اشتغال هستیم.در ادامه رئیس بانک توسعه تعاون استان نیز با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون تنها بانک دولتی در حوزه تعاون به شمار می‌رود یادآور شد: با تمام قراردادهایی که با صندوق توسعه ملی بسته می‌شود طرف قرارداد هستیم و تسهیلات را به تولیدکنندگان پرداخت می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه بانک تخصصی در حوزه تعاون هستیم به دغدغه خود در این حوزه اشاره کرد و گفت انتظار داریم تعاونی‌های استان حساب‌های خود را در این بانک داشته باشند تا بتوانیم خدمت بیشتری به آنها ارائه کنیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت