پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1400 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 105936

متخصص داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به عنوان پزشک نمونه استانی انتخاب شد

صدای جنوب: به مناسبت زاد روز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک، متخصص توانمند داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به عنوان پزشک نمونه استانی انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ با حضور ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سالن آمفی تئاتر بیمارستان، دکتر سید غفار شفایی متخصص داخلی بیمارستان […]

صدای جنوب:

به مناسبت زاد روز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک، متخصص توانمند داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به عنوان پزشک نمونه استانی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ با حضور ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سالن آمفی تئاتر بیمارستان، دکتر سید غفار شفایی متخصص داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) با اهداء لوح سپاس به عنوان پزشک نمونه استانی معرفی شد.

دکتر منصور نیکخو گفت: شغل پزشکان با جان آدم ها سر و کار دارد و همین امر به وضوح سختی کار پزشکان را مشخص میکند و در طول ۱۸ ماه گذشته و با شیوع کرونا، سختیهای کار پزشکان را مضاعف کرد و پزشکان دوشادوش کادر بهداشت و درمان در مقابله با این بیماری در خط مقدم قرار داشته و دارند.

وی در ادامه گفت: بر اساس انتخاب دانشگاه علوم پزشکی با توجه به تلاش و حضور شبانه روزی و رضایتمندی بیماران، دکتر سید غفار شفایی متخصص داخلی این بیمارستان به عنوان پزشک نمونه استانی معرفی گردید که باعث خوشحالی این مجموعه شد.

دکتر منصور نیکخو تاکید کرد: آنچه یک پزشک را به طبیبی حاذق تبدیل می‌کند همراهی علم پزشکی با هنر طبابت و اخلاق پسندیده می باشد که خوشبختانه دکتر شفایی دارای چنین ویژگی های بارزی می باشد.

وی در پایان اذعان کرد: الحق و الانصاف پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با جان و دل در رشته های مختلف خدمات ارزنده‌ای را به همه بیماران ارائه می‌کنند که صمیمانه از همه این بزرگواران تقدیر و تشکر می نمایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت