پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 شهریور 1400 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 106073

افزایش آمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد

شمار قربانیان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۰۷ نفر رسید.

به گزارش  صدای جنوب ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داد و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۰۷ نفر افزایش یافت.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۴۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری، که از این تعداد ۲۲۰ بیمار مبتلای قطعی کرونا و ۴۰ بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.
وی ادامه داد: از مجموع ۹۸۰ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی در شهر‌های یاسوج و دهدشت ۳۴ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های، کهگیلویه، بویراحمد و چرام گزارش شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۶۵ هزار و ۹۱۷ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
دکتر یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرمستانها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند. 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت