پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1400 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 106129

اساس نامه معاون وزارت آموزش و پرورش به استاندار فعالیت های سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه چهارم کشور شد

در نامه شاپور محمدزاده معاون وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور آمده است :در ارزیابی از عملکرد فعالیت های حوزه معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان، کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص‌های ۲۵گانه ملی استان حائز رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر و درمقام چهارم کشور قرار گرفت

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت :کسب رتبه برتر کشور در حوزه سواد آموزی به رغم مشکلات زیرساختی در استان بیانگر تعهد، وظیفه شناسی و انگیزه متولیان این امر مقدس در استان است.
 احد جمالی گفت: ظرفیت شورای پشتیبانی به ریاست استاندار، مشارکت ادارات نهادها و دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی منسجم از سوی حوزه سواد آموزی آموزش و پرورش در شناسایی و جذب و آموزش بی سوادان نقش اساسی در ارتقاء شاخص سواد و کسب رتبه برتر عملکردی در سطح ملی داشته است.
 وی گفت: بر اساس نامه معاون وزیر آموزش و پرورش و کسب این موفقیت ملی در راستای عمل به فرمان امام راحل (رحمه الله علیه) و تأکیدات مقام معظم رهبری در موضوع سوادآموزی از متولیان این امر در استان تقدیر می‌شود.
 مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :استان در ۱۸ شاخص از مجموعه ۲۵شاخص جز ۵ استان اول کشور و در ۸ شاخص نیز صاحب مقام اول کشور  و در مجموع رتبه ۴ کشور را کسب کرده است.
 هادی زارع پور گفت :در شاخص‌های شورای پشتیبانی، توانمند سازی، توزیع اقلام آموزشی، تبلیغ و ترویج و اطلاع رسانی، آموزش رایانه، خلاقیت و نوآوری و مشتری مداری معاونت سوادآموزی استان رتبه اول کشور را کسب کرده است.

وی گفت: برای چهارمین سال متوالی است که عملکرد نهضت سوادآموزی استان در رده ۵ استان اول کشور قرار دارد که بیانگر تلاش و برنامه‌ریزی کارکنان خدوم حوزه سواد آموزی است.
 معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: برگزاری مسابقات تجارب آموزشی در فضای مجازی دوران کرونا ،انجام پژوهش و تحقیق، مشارکت در تهیه و تدوین کتاب سرباز وطن در موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی، ارائه برنامه‌های بازدیدهای دوره‌ای و همراه با نظارت غیرحضوری و فعالیت با محوریت بومی در مراکز پیوند سواد و زندگی از خلاقیت‌های حوزه سواد آموزی است.
 سید حمدالله خواهش نیک گفت :در در بخش شناسایی و جذب با مشارکت بانک‌ها تسهیلات قرض الحسنه به برخی سوادآموزان ارائه و آموزش سواد زندانیان و همچنین آموزش رایانه با محوریت زنان و دختران روستایی و عشایری در استان انجام شد.
 وی گفت: این موفقیت نتیجه تلاش مجموعه خدوم سوادآموزی استان، شهرستان ها و مناطق، روسای آموزش و پرورش، گروه های بهبود کیفیت، برون‌سپاری و امتحانات، آموزش دهندگان و مشارکت ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و موسسات و تشکل های مردم نهاد ،همگام با عرصه سواد آموزی است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت