پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مهر 1400 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 106973

آیین کلنگ زنی پروژه احداث و بهسازی و آسفالت راه روستایی سیب مداب_بیدسردره

این طرح راهسازی به طول چهار کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح راهسازی به طول چهار کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال اجرا می‌شود.
محمدحسین نصیری راد مدت زمان اجرای این طرح را ۸ ماه اعلام کرد و افزود: با تکمیل و بهره برداری این جاده علاوه بر رفع مشکل تردد عشایر منطقه، ۴ روستا سیب مداب، بید و سر دره در شهرستان بویراحمد با ۸۰ خانوار از جاده ارتباطی مناسب بهره مند می‌شوند
نصیری راد اضافه کرد: هم اکنون ۷۰ طرح راهسازی و بهسازی جاده‌های ارتیاطی اعم از جاده‌های روستایی و راه‌های فرعی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است.

دکتر مهدی روشنفکر نماینده محترم مردم شریف یاسوج دنا و مارگون در مجلس در این آیین اظهار داشت:
یاد و خاطره این ایام را گرامی می‌داریم و به روح پرفتوح امام شهیدان و شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی، به ویژه شهدای گلگون کفن این دیار شهید ناصر امیر نژاد، شهید ماندنی نجاتی و شهید شهرام حسن زاده درود می‌فرستم.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه این آئین افزود: خدمت به مردم امری مقدس و ارزشمند است و حقیقتاً باید به این مردم شریف خدمت بی‌منت ارائه داد و مدیران و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی همواره باید در جهت تحقق و برآورده کردن نیازهای این مردم قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه سال‌های سال از درخواست مردم این منطقه بوده است گفت:
روستاهای سیب مداب و بید سردره بعد از گذشت چندین سال از انقلاب اسلامی از داشتن جاده ارتباطی محروم بوده‌اند، که اکنون با همت مجموعه استانداری، جناب دکتر کلانتری، معاونت محترم ایشان جناب حاجی‌زاده و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جناب نصیری راد پروژه جاده ارتباطی این روستاها با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد و پیمانکار مربوطه ملزم است در اسرع وقت با اتمام این پروژه، آن را در اختیار مردم قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت