پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مهر 1400 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 107241

توصیه های سردار هاشمی پور به استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد

سردار هاشمی پور باصدور پیام به دکترسید علی احمدزاده استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

صدای جنوب:

سردار عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی  انتصاب  دکتر سید علی احمدزاده را به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

به گزارش صدای جنوب در پیام تبریک عدل هاشمی پور آمده است

 

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر سیدعلی احمد زاده

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم

با صلواه بر محمد و آل محمد(ص) و آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون انتصاب شایسته و خردمندانه جنابعالی را به سمت استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می نمایم.
به یقین پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی الهی و مسندی برای خدمتگزاری در خور شأن، به ولی نعمتان انقلاب است.
ایام گران‌سنگ هفته دفاع مقدس، اول مهرماه و اربعین حسینی تلفیقی از مؤلفه هایی هستند که مردم فهیم، انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد در هر کدام ممتاز و سرآمد بوده و هستند.
استان کهگیلویه و بویراحمد تماماً شیعه، دارای سوابق درخشان مبارزاتی از قبل از انقلاب، سربلند در تمامی صحنه های دفاع مقدس و حریم اهل بیت (علیهم السلام)، حضور فعال، چشمگیر و پویا در تمامی میادین و عرصه هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر نظام سلطه بیمه می کند نظیر انتخابات های مختلف به ویژه انتخابات اخیر شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ،مفتخر به وجود نخبه ها و چهره های ارزشمند و برتر دینی و علمی (نیروی انسانی توانمند، متخصص و متعهد) در تمامی زمینه ها و سایر مناسبات و عرصه های ممکن و مختلف اجتماع، برخوردار از مواهب طبیعی و خدادادی نظیر آب، خاک حاصلخیز، جنگل ها، معادن مختلف به ویژه نفت، گاز، بوکسیت، فسفات و دیگر ذخایر زیرزمینی، جاذبه های کم نظیر طبیعی و گردشگری و در عین حال به لحاظ استاندارهای داخلی و جهانی در مقام و زمره ی استان‌های کم برخوردار و کمتر توسعه یافته می باشد.
از آنجائیکه دارای سوابق و تجارب درخشان در سطوح و عرصه های مختلف مدیریتی به ویژه وزارت کشوری هستید و با توجه به‌ شناختی که از جنابعالی دارم رجاء واثق دارم مسئولیت را جز برای خدمتگزاری نپذیرفته اید.
بنابراین حضور جنابعالی در رأس اجرایی استان، امیدواری به حل مشکلات مردم و رساندن استان به جایگاه واقعی خود را افزون نموده است که به فضل الهی در سایه ی تدابیر ممکن و پیروی از منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و دغدغه مندی ریاست محترم جمهوری محقق خواهد شد ان شاءالله.
جناب آقای دکتر احمد زاده
بیشتر بدانید که از جمله دلایل مهم عقب ماندگی این استان، سیاست زدگی ها، چند دستگی ها، منازعات سیاسی و دخالت های غیر مسئولانه است که مدیریت، هوشیاری و پرهیز از آن، یک اولویت اساسی و اجتناب ناپذیر است.
بخش ویژه و اساسی دیگر در کنار مأموریت سازمانی، لزوم بهرمندی از دولت در سایه ( بخش خصوصی و خیرین) به جهت شکوفایی پروژه های عمرانی، زیر ساختی و اشتغالزایی است که نیازمند برنامه ریزی مدون و جهادی همه جانبه ی تیم مدیریتی و اجرایی استان و شهرستان های تابعه است.
مزید توفیقات و سربلندی تان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

خادم مردم

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت