پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مهر 1400 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 107758

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۵۳ نفر خبر داد

به گزارش  صدای جنوب  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۹۵۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داد.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۲۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۰۴ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۳ هزار و ۲۹۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدانپناه اضافه کرد: از ۴۹۲ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۲۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و باشت بود. همچنین از ۱۳۶ نمونه رپید تست ۱۰ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده هستند.
دکتر یزدان پناه بیان کرد: مهمترین خطر در روز‌های آینده، برگزاری مراسم عروسی و سفر شهروندان است و باید این مساله به شکل درست و مطابق با توصیه‌های بهداشتی مدیریت شود.
وی ادامه داد: مردم باید در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه رعایت فاصله ۱.۵ متری، زدن ماسک و کاهش دورهمی و شرکت نکردن در تجمعات دقت کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن واکسیناسیون خودرا انحام دهند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کرده و وارد وضعیت بحرانی نشویم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت