پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مهر 1400 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 108209

ثبت نهایی ۵۸ هزار نامه و درخواست مردمی در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

صدای جنوب: محمود مومن‌نسب   از ثبت نهایی ۵۸ هزار نامه و درخواست مردمی در سفر نهم مهر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: تاکنون ۵۸ هزار نامه و درخواست مردمی ثبت نهایی شده و همکارانم در بازرسی استانداری به صورت مستمر و خستگی‌ناپذیر در حال برنامه‌ریزی، نظم بخشی و ساماندهی سایر درخواست […]

صدای جنوب:

محمود مومن‌نسب   از ثبت نهایی ۵۸ هزار نامه و درخواست مردمی در سفر نهم مهر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: تاکنون ۵۸ هزار نامه و درخواست مردمی ثبت نهایی شده و همکارانم در بازرسی استانداری به صورت مستمر و خستگی‌ناپذیر در حال برنامه‌ریزی، نظم بخشی و ساماندهی سایر درخواست مردمی هستند و تا ثبت آخرین درخواست پای کار  خواهند بود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از نکات خوب سفر آیت‌الله دکتر رئیسی به استان این بود که برخی از مدیران در کنار سامانه بودند و اقدام به پردازش و ثبت نامه‌های مردمی کردند، حتی تعدادی از روحانیون، ائمه جمعه و برخی از نمایندگان ولی‌فقیه در دستگاه‌های اجرایی در این زمینه هم مشارکت کردند که قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: برخی از مدیران هم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بودند این در حالی است که هدف اصلی و فلسفه نهایی سفر مقامات عالی رتبه کشوری به استان‌ها مردم هستند و خروجی این سفرها هم شنیده شدن صدای مردم است که خود بالاترین مصوبه است.

این مسئول بیان کرد: حوزه بازرسی استانداری ۵ روز قبل از سفر رئیس جمهور به استان تا امروز نوزدهم مهر به صورت ۱۶ ساعته و در سه شیفت ۵ ساعته به صورت مستمر بر عملیات اجرایی نظارت می‌کنند  و در هر شیفت ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر جابه‌جایی وجود دارد.

مومن‌نسب بیان کرد: نیروهای دستگاه‌های اجرایی اقدام به بازگشایی، پردازش، تلخیص، موضوع بندی و سپس ثبت نامه‌های مردمی می‌کنند. ضمن اینکه استاندار توجه خاصی به این بخش به عنوان اصل اساسی دارد و در بازدید حضوری از پایگاه‌های برنامه‌ریز نامه‌های مردمی از دست‌اندرکاران قدردانی و تشکر کردند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم می‌خواهند بدانند نامه آنها پس از ثبت نهایی چه می‌شود که درخواست‌های مردمی برای سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه و بعضا خود نهاد ریاست جمهوری ارجاع شده می‌شود و پیامک آن برای متقاضیان ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند یک ماه پس از دریافت پیامک، موضوع درخواستی خود را براساس کد رهگیری و ابلاغی از طریق تماس تلفنی با ۱۱۱ رصد کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم از رئیس جمهور در بخش‌های مختلف درخواست‌های داشتند، گفت: درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال، استخدام، تسهیلات، اشتغال، کمک درمانی، کمک مالی، تامین جهیزیه،تامین مسکن و سایر موارد بوده است.

این مسئول بیان کرد: انتظار داریم دستگاه‌ها در این کار سنگین، فشرده و حساس مجموعه بازرسی را تنها نگذارند. به زودی اسامی مدیران برتر که در این خصوص ما را یاری کردند را به استاندار ارائه می‌کنیم.

مومن‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: احمد‌زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم به صورت تلفنی با برخی از مدیران تماس گرفته و از مدیران خواست که بازرسی را به صورت شبانه‌روزی یاری کنند و تاکید داشت همکاری مدیران در این زمینه در کارنامه ارزیابی آنها تاثیر خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت