پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1395 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 10889

زمان برگزاری انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد استان اعلام شد

زمان برگزاری انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه وبویراحمد ۲۰ تا ۳۰ دی ماه اعلام شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

زمان برگزاری انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه وبویراحمد ۲۰ تا ۳۰ دی ماه اعلام شد.
به گزارش صدای جنوب،،مجید باقریان ناظرکشوری انتخابات سازمان های مردم نهاد استان اعلام زمان برگزاری انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان استاندر اولین نشست انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه وبویراحمد زمان فراخوان انتخابات را ۴ تا ۱۴ دیماه و زمان برگزاری انتخابات را ۲۰ تا ۳۰ دی ماه ذکر کرد و خواستار برگزاری انتخاباتی خوب و سالم شد.
رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و امور جوانان استان نیز در این جلسه هدف از برگزاری انتخابات سازمان های مردم نهاد را انتخاب نمایندگان سمن های جوانان در استان، تقویت هویت اسلامی- ایرانی، توسعه مشارکت اجتماعی جوانان با تمرکز بر سمن های جوانان، مشارکت در فرایند تصمیم سازی در حوزه های مربوط به جوانان و افزایش تاثیرگذاری سمن های جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی عنوان کرد.
وی از افزایش سمن ها در استان در دو سال گذشته خبر داد و افزود: ملاک حضور سمن ها و تشکل های مردم نهاد در این انتخابات داشتن اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان کشور است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز خواستار حضور و مشارکت تمامی سمن ها و تشکل های مردم نهاد استان در برگزاری خوب و منظم این انتخابات شد و از درج آیین نامه تشکیل و شیوه نامه برگزاری انتخابات در پورتال ورزش و جوانان استان خبر داد.
محمدتقی علوی ساماندهی امور جوانان و برگزاری این مجمع را یکی از مهمترین اهداف خود و دستگاه ورزش و جوانان ذکر کرد و خواستار حضور و برگزاری انتخاباتی سالم شد.
وی از عدم حضور سمن های که اعتبارنامه آنان در وزارت ورزش و جوانان ثبت نشده در این انتخابات خبر داد و از ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان خواست پیگیری و برای رفع مشکلات سمن ها و تشکل های مردم نهاد مساعدت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت