پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1400 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 108957

مشکلات روستاهای حومه شرقی دهدشت زیر ذره بین نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی

سید محمد موحد عنوان کرد:شورای روستاها و دهیاران مشکلات را مکتوب مهر و امضا کنند و همه چیز مکتوب باشد و مدیران متولی وظایف خود و مطالبات مردم را برای باقیات و صالحات خود دنبال کنند ونتیجه را به مردم اعلام کنید.

صدای جنوب:

نیوز،سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از روستاهای حومه شرقی دهدشت بازدید کردند.

سید محمد موحد با حضور در دهستان ضرغام آباد،کلایه سفلی،کلایه علیا،خیارکار،تنگ سپو،تل کوچک و روستای شهید دارکوب از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو کرد.
فرماندار،بخشدارمرکزی و روسای ادارات (آب و فاضلاب ،امور آب،راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،امور عشایر،جهاد کشاورزی،هلال احمر،بهزیستی،کمیته امداد،کار ،تعاون و رفاه اجتماعی)شهرستان کهگیلویه نماینده را همراهی کردند.
عمده مشکلات اهالی روستاهای حومه شرقی دهدشت،نبود آب شرب،آب کشاورزی،عدم اجرای طرح هادی،مناسب نبودن راه ارتباطی بین روستایی حتی با دهدشت،سالن سرپوشیده،بهداری و درمانگاه،بیکاری،مشکل نبود اینترنت،دایر کردن کیوسک کلانتری بین روستاها و …بود که از سوی شوراهای روستایی،دهیاران و مردم عنوان شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در این بازدید در راستای مطالبه گری مردم در ابتدا به جاده پاتاوه دهدشت اشاره کرد و گفت: این مسیر بیش از ۱۰۰ کیلومتر نسبت به سایر جاده هایی که از خوزستان به اصفهان و مرکز کشور وصل میشود نزدیکترین بود و در اینده نزدیک جوانان آثارش را خواهند دید.
موحد با تاکید بر پیگیری پروسه سد ابریز در وزارت نیرو گفت:با قاطعیت اعلام میکنم بالای۵۰۰ ساعت برای این پروژه وقت هزینه کردم.
 وی یکی از اهداف اصلی حضور اقای نادران در حوزه انتخابیه را سد ابریز عنوان کرد و گفت: ۳۵هزار هکتار زمین پشت این سد است و اگر این آب به کلاچو و چرام برسد ۳هزار شغل قطعی برای جوانان ایجاد میشود و منطقه متحول میشود.
موحد گفت: بر این باورم یکی از راه های اساسی نجات و برون رفت جوانان این منطقه از بیکاری احداث سد ابریز است و این کار، اگر با خونم تمام شود تمام قد پای آن ایستاده ام و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد چرا که حق حداقلی مردم است.
وی نیز با اشاره به کارشناسی محل احداث پتروشیمی گفت:همه مسیر ها را رفتیم هر جایی که به ذهن می آید و پیشنهاد شد رفتیم ولی متاسفانه
هر جایی که کلنگ پروژه ای به زمین زده میشود کارشکنی ها آغاز میشود و شرایط لازم بری سرمایه گذار فراهم نمیشود.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی مهمترین معضل مناطق حوزه انتخابیه خود را بیکاری عنوان کرد و گفت:علت حضور و بازدید من از روستاها و دهستان های حوزه انتخابیه ام شنیدن صدا و مشکلات مردم از نزدیک است تا مسائل انها را از زبان نمایندگانشان بعنوان دهیاری و شورا بیان بفرمایند.
 سید محمد موحد عنوان کرد:شورای روستاها و دهیاران مشکلات را مکتوب مهر و امضا کنند و همه چیز مکتوب باشد و مدیران متولی وظایف خود و مطالبات مردم را برای باقیات و صالحات خود دنبال کنند ونتیجه را به مردم اعلام کنید.
وی علت مشکلات روستاها را از مدیران دولت جویا شد و گفت:وظیفه من تعقیب و پیگیری مطالبات و نظارت بر کار دستگاه های اجرایی حوزه انتخابیه است و هر جایی که نیاز به پیگیری در وزارت باشد هم یاریگر شما هستم تا با همیاری گره ای از مشکلات مردم باز شود.
نماینده کهگیلویه بزرگ از شوراهای روستا ها و دهیاران خواست مرتب پیگیر باشید و افزود:صرف اینکه نبود اعتبار بهانه باشد نمی توانید جوابگو باشید، ازشما توقع تلاش و پیگیری است تا گوشه ای از درد مردم حل شود.
وی مطرح کرد:من هم وظیفه پیگیری دارم و هم اینکه صدای مردم باشم و دردشان را با جانم فریاد میزنم و از حیثیت و آبروی خود از مبادی قانونی دنبال میکنم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت