پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آبان 1400 ساعت 19:08:: شناسه خبر: 108992

هیچ خبری در خصوص تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باور کنید تا این لحظه هیچ گزینه‌ای برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی و انتخاب نشده است

سید علی احمد زاده” روز شنبه هشتم آبان ماه ۱۴۰۰ در نشسست ستاد کرونا در خصوص تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جوسازی ها و جنجال های ایجاد شده در این دانشگاه افزود: معمولا وزیران برای تغییر مدیران استانی یک گزینه انتخاب می کنند و با استاندار هماهنگ می کنند و تاکنون حتی نه وزیر با من هماهنگ کرده و نه من با وزیر هماهنگ کرده ام.

وی اظهارکرد: رئیس و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کادر بهداشت و درمان در این شرایط کرونایی کارها را جدی بگیرند و پای کار باشند، برخی ها دنبال جوسازی و جنجال ایجاد کردن  در این مجموعه تخصصی و مهم هستند که این وضعیت در این شرایط حساس پیک ششم و کرونایی باعث به هم ریختن روند خدمت می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدا می داند که تا الان نه وزیر بهداشت برای تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با من هماهنگی و صحبتی داشته و نه من با وزیر بهداشت هماهنگی و صحبتی داشتم و هنوز خبری مبنی بر تغییر رئیس این دانشگاه نیست.

احمد زاده در رابطه با گفته برخی ها که می گویند رئیس جدید دانشگاه باید متخصص باشد، تصریح کرد: در صورتی که قرار بر تغییر باشد گزینه ها ارزیابی و دستگاه‌های نظارتی نظر می دهند، و دستگاههای امنیتی بررسی می کنند و فرد متخصصی از سوی وزیر بهداشت انتخاب خواهد شد. حتما وزیر بهداشت که فردی متخصص است و کسی را انتخاب می کند که متخصص باشد.

وی ادامه داد: تغییرات عادی است اگر وزارت بهداشت تصمیم گرفت تغییرات انجام می شود اما چرا برخی جوسازی و جنجال ایجاد می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: متاسفانه کسانی که اصلاً ربطی به دانشگاه هم ندارد در این زمینه دخالت و اعتراض می کنند. از همه می خواهم که جو را سنگین نکنند.

، احمدزاده با بیان اینکه آنهایی که می خواهند حکم بزنند کارشان را بلد هستند و اینجوری نیست که یک آدم خام را  بخواهند برایش حکم بزنند، بیان کرد: در صورتی که وزیر در این  خصوص تصمیمی گرفتند به آن تصمیم احترام می گذاریم.

گفتنی است که دکتر پرویز یزدان‌پناه پس از ۱۵ ماه سرپرستی، مردادماه ۱۳۹۹ با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت