پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آبان 1400 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 109050

ضعف نظارت ها عامل شکل گیر فساد و ناهنجاری‌ها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: ضعف نظارت ها عامل شکل گیر فساد، رانت و نابهنجاری‌ها است.

به گزارش صدای جنوب نماینده ولی فقیه در این استان در مراسم معارفه رئیس سازمان بازرسی این استان گفت: برخی افراد در پست‌های مدیریتی منافع شخصی خودشان را بر بیت المال ترجیح داده اند و چشم بر تخلف، تبعیض، رانت و بی عدالتی بسته اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: رویکرد قوه قضاییه در برخورد با مفسدان باید قوی تر، اثرگذارتر و تداوم داشته باشد.
رییس کل دادگستری استان هم گفت: ارتباط موثر، تعامل بیشتر با دستگاه‌های اداری، ریشه یابی و آسیب شناسی جرائم و کاهش حداقلی تخلفات در دادگستری استان باید در دستور کار بازرسی قرار گیرد.
نگین تاجی افزود: دادگستری استان در زمینه افزایش رضایت مندی مردم، توسعه خدمات الکترونیکی و آموزش قضات رتبه دوم و سوم کشور را کسب کرده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هم گفت: بخش عمده‌ای از مشکلاتی که در دستگاه قضا انباشته شده ناشی از ندانم کاری و سهل انگاری مدیران در دستگاه‌های اجرایی است.
هاشمی افزود: ضعف نظارت در دستگاه‌های اجرایی زمینه دست درازی به بیت المال، رانت و پارتی بازی را فراهم کرده است؛ که باید جلوی این کار‌ها گرفته شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خواستار سهولت در دسترسی مردم به محاکم قضایی شد.
معاون نظارت سازمان بازرسی کل کشور نیز در این آیین گفت: برخی افراد، لباس خدمت پوشیده اند، اما کم کاری و خیانت پیشه کرده و به انقلاب و کشور خیانت می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عرب انصاری افزود: مسئولان و مدیران سهل انگار و منفعت گرا نه تنها مردم را به همه چیز بدبین کردند بلکه به ارزش‌ها ظرفیت‌های انقلاب و ایران زیان بسیار زده اند.
وی بیان کرد: در چنین شرایطی مسئولیت دستگاه قضا به ویژه سازمان بازرسی بسیار سخت و سنگین است.
معاون سازمان بازرسی کل کشور نیز گفت: بازرسان باید همت، تلاش، پی گیری و دقتشان را برای شناسایی و برخورد با تخلفات دوچندان کنند.

در این مراسم آقای فیض الله صالحی به عنوان رئیس کل بازرسی استان معرفی و از خدمات ابوالفتح ابوالهادی رییس پیشین این سازمان تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت