پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1400 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 109123

با حضور استاندارزنگ استکبارستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد/ گزارش تصویری

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت نمادین زنگ استکبار ستیزی را در مورسه شاهد یاسوج به نمایندگی از ۳۰۰۰ مدرسه این استان به صدا دراورد

به گزارش  صدای جنوب  امسال به دلیل تقارن ۱۳ آبان با روز پنجشنبه و تعطیلی مدارس، زنگ استکبارستیزی امروز چهارشنبه ۱۲ آبان نواخته شد.
مراسم نمادین آیین نواختن “زنگ استکبارستیزی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز امروز با حضور دکتر احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حجه السلام خاضع رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات  اسلامی استان و  زارع پور مدرکل اموزش پرورش   و  بسیج دانش اموزی سپاه فتح استان   و همزمان در مدرسه شاهد هم طنین انداز شد.
هشتم آبان ۱۳۵۹ همزمان با سالروز شهادت حسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله، روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است.
این  نوجوان ۱۳ ساله در جنگ تحمیلی با شجاعت بسیار نارنجک به کمر بست و زیر تانک دشمن رفت و با گذشتن از جان خود، پیروزی و حماسه آفرید.
ایستادگی و مقاومت ملی ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا، شعار امسال مراسم ۱۳ آبان است.
بر اساس مصوبه هشتصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، نواختن زنگ مناسبت‌های ملی ـ اسلامی در مدارس کشور ساماندهی و مقرر شده است در طول سال تحصیلی فقط سه زنگ خاص به صورت همزمان در مدارس کشور در سه مناسبت آغاز سال تحصیلی، گرامیداشت دفاع مقدس (اول مهر)، روز دانش‌آموز و استکبارستیزی (۱۳ آبان) و زنگ انقلاب اسلامی(۱۲ بهمن) نواخته شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت