پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آبان 1400 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 109298

دود اختلاف شورای شهر به چشم شهروندان می رود/شورای ششم خاطره تلخ شوای چهارم را تکرار نکند

حواشی که از شورای ششم شهردهدشت به گوش می رسد مارا بر ان داشت تا در یادداشتی به تحلیل این موضوع بپردازیم.

صدای جنوب:

از سری تحلیل های پایگاه خبری صدای جنوب//نویسنده: پیمان باوند

دود اختلاف شورای شهر به چشم شهروندان می رود/شورای ششم خاطره تلخ شوای چهارم را تکرار نکند

آنچه امروز در فضای مجازی کهگیلوبه(شهردهدشت)دیده و شنیده می شود از نوعی انشقاق و جدایی در میان ۷ عضوکنونی شورای شهر دهدشت خبر می دهد.
ماجرای شورای ششم در همین ابتدای راه نگرانی هایی را برای شهروندان ایجاد نموده است که اگر شورای محترم عنان کار را بدست نگیرد می تواند خیلی زود تمامی امیدهای دوخته شده به انها را به یاس تبدیل نماید.
ماجرای انتخاب شهردار دهدشت شاید مهمترین آزمون شورای ششم در مسیر اجرای برنامه های کلان برای توسعه دیار بلادشاپور است.
اینکه چه کسی شهردار بشود بانگاه دموکراسی و دادن حق طبیعی به تک تک اعضای شورای ششم برای گزینه مطلوب قابل قبول و پذیرفتنی است اما فراموش نکنیم که شورای محترم هم یک سری آیتم هایی را باید در نظرگرفت که خدای ناکرده در آزمون انتخاب شهردار رفوزه نشوند.
اما بد نیست نگاهی به شورای چهارم کنیم که چرا بهترین ترکیب انتخابی بدترین خاطره هارابرای مردم رقم زد و ار این منظر شورای ششم را یادوار شویم .
ترکیب کنونی یاداور همان اعضای دور ششم است چهره های قابل قبول و امیدوارکننده از میرزا جلال داورپناه که اگر نگوییم یک دهدشت برای ورودش به شورا با آنهمه پیچ و خم لحظه شماری کرد و پارسایی جوان که در این سالها به مدد برنامه ریزی در حوزه هندبال شیرین ترین خاطره ها را رقم زده و چهره فرهنگی و ازموده ای بنام فروغی که در مسیر ارامش و همدلی بیشتر نگاه ها به وی دوخته شده و تجربه آرنپور و دیدار و درایت و توانمندی پاداش و البته تخصص و جوانی ایمان داورپناه ترکیب ایده الی است اما کیست که از توانمندی و ظرفیت امثال موسوی امجد و جهادگر و خوش ایین،حجت خواه ، رستگار ،اکبرنژاد و میرزاحمید داورپناه به سادگی بگذرد اما متاسفانه اختلاف و خودرایی چنان بران دوره سایه افکند که عنوان میشود دوره چهارم شورای اسلامی شهر دهدشت  پر تنش‌ترین دوره شوراها در این شهر بود و همیشه در رسانه‌ها خبرهای مبنی بر تنش، درگیری و اختلاف اعضای این شورا به گوش می‌رسید،!

بی شک اعضای کنونی در مواردی شباهت های زیادی به اعضای شورای چهارم دارند اما امیدوریم راه انها را نروند و تصمیم هایی بگیرند که از خودرایی و انتقام ،نگاه های طایفه ای و سیاسی و سایر حواشی به دور باشند و این افراد براین اصل اگاه باشتد که مردم به یمن فضای مجازی از هر مسئولی جلوتر هستند و اطلاعات انها به روز و در جریان تمامی امور هستند و تا چشم باز کنیم این دوره چهارساله هم تمام می شود و ان گاه مردم در انتخابات مجدد تمامی اتفاقات این چهارسال را مرور می کنند و به قضاوت می نشینند.
و در پایان تاکید می کنیم اختلاف اعضای شورای اسلامی تنها به چشم شهروندان می رود و مشکلات دیاربلادشاپور را بیشتر خواهد کرد از همین رو وظیفه اعضای محترم شورا و باری که بر دوش دارند سنگین است و تتها راه موفقیت همدلی و اتحاد است و بس!

نوشته:پیمان باوند

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت