پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آبان 1400 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 109515

واکنش هاشمی پور به انتخاب شهردار جدید دهدشت/از توصیه به اعضای شورا تا تبریک به تابش نژاد و نیکویی زاده

رجاء واثق دارم تعهد، تخصص و سوابق درخشان عالی جنابان در حوزه های مختلف اجرایی و عملکردی که توسعه و آبادانی را در پی داشته است در اذهان و  خاطر مردم شریف کهگیلویه (دهدشت ) ماندگار است.

صدای جنوب:

عدل هاشمی پور در پیامی به انتخاب شهردار دهدشت واکنش نشان داد .

در پیام نماینده سابق مردم در مجلس امده لست:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران ارجمند جناب آقایان؛ مهندس احسان تابش نژاد و مهندس علیرضا نیکویی زاده
سلام علیکم
رجاء واثق دارم تعهد، تخصص و سوابق درخشان عالی جنابان در حوزه های مختلف اجرایی و عملکردی که توسعه و آبادانی را در پی داشته است در اذهان و  خاطر مردم شریف کهگیلویه (دهدشت ) ماندگار است.
بر حسب دانایی، توانایی و کارایی شما عزیزان، انتظار خدمت، پیشرفت و توسعه در هر کسوت و مقام، امر و انتظار بجایی است که یقین دارم به فضل پروردگار و همت و عزم نهفته در وجودتان، محقق خواهد شد
اکنون که در راستای خواست و اراده ی مردمی (تشکیل شوراها) و وظیفه ذاتی این پارلمان شهری در انتخاب شهردار،  زحمات، تلاش ها و عملکرد ارزشمند مهندس تابش نژاد مورد تکریم قرار گرفت و مهندس علیرضا نیکویی به عنوان شهردار دهدشت انتخاب و اعلام گردید شایسته است ضمن احترام و پذیرش، از هرگونه حواشی و عملی که منجر به ایجاد خلل شود پرهیز نماییم.
اینجانب بر خود لازم می دانم ابتدائاً و صمیمانه، ضمن خداقوت و آرزوی توفیق و سربلندی در تمامی مراحل زندگی، نهایت قدردانی و مراتب سپاسگزاری خود را از تلاش های بی وقفه، شبانه روزی و تا لحظه ی آخر مهندس تابش نژاد اعلام  دارم و برای مهندس نیکویی زاده ضمن عرض تبریک، آرزوی توفیق، سربلندی و خدمتگزاری در خور شأن به شهروندان از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.
بدیهی است برنامه ریزی اصولی و جهاد گونه برای توسعه، عمران، رفاه، و رضایت شهروندان با پیگیری و تلاش مستمر و تعامل سازنده با هر نهاد، سازمان و مجموعه های مرتبط و ممکن فارغ از هرگونه جهت گیری، ضرورتی اجتناب ناپذیر است که انتظار می‌رود شهروندان در کمترین زمان ممکن، از آثار  و انتفاع آن برخوردار گردند.
ضمن آرزوی توفیق برای اعضای محترم شورای شهر، امیدوارم  با وفاق، همدلی، تعامل و هماهنگی در مسیر خدمتگزاری به مردم و ایفای رسالتی که بر عهده دارند در پناه خدای بزرگ موفق و منصور باشند.
مزید توفیقات همه عزیزان، خاصه  اصحاب رسانه و قلم را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

خادم مردم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت