پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 آبان 1400 ساعت 01:08:: شناسه خبر: 109519

آغاز عملیات اجرایی ۳۸ طرح برق رسانی در گچساران

عملیات اجرایی ۳۸ طرح برق رسانی در زمینه اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق روستایی در گچساران آغاز شد

به گزارش صدای جنوب ، استاندار این استان در آیین کلنگ زنی طرح های جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق در روستای سر بیشه، گفت: کهگیلویه وبویراحمد به دلیل بافت جغرافیایی کوهستانی، برای اجرای طرح های زیرساختی از جمله برق رسانی، گازرسانی و آب رسانی دارای شرایط خاصی است.
سید علی احمدزاده با بیان اینکه نیروگاه برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد، افزود: امید می‌رود تا با راه اندازی این طرح ها برخی از مشکلات در حوزه برق رسانی در گچساران برطرف شود.
مدیر عامل شرکت توزیع برق کهگیلیویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: عملیات اجرایی ۳۸ طرح برق رسانی در زمینه اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق روستایی در مناطق مختلف شهرستان گچساران آغاز شد.
آقای معتمدی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ها اصلاح و بهینه سازی، رفع ضعف ولتاژ، کاهش تلفات و تکمیل روشنایی است، افزود: برای اجرای این تعداد طرح برق رسانی بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
رئیس شرکت برق گچساران نیز گفت: این طرح‌ها در روستا‌های این شهرستان از جمله بید زرد، ناصر آباد، ابریگون، اسلام آباد، سربیشه و جهاد آباد اجرا می‌شود.
بهزاد زمانی پور با اشاره به اینکه در این روستا‌ها بیش از ۱۵ هزار مشترک برق وجود دارد، بیان کرد: به نمایندگی از این طرح، عملیات اجرایی طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برف روستایی سربیشه آغاز شد.
رییس شرکت برق گچساران ادامه داد: این طرح شامل ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیت، ۹ دستگاه ترانس است که تلاش می شود هر چه سریعتر تکمیل شود.
زمانی پور عنوان کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت