پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آبان 1400 ساعت 19:08:: شناسه خبر: 109938

رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود

رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران با هدف نمایش ظرفیت‌ها و توانمندی گروه‌های جهادی بسیج همزمان با سراسر کشور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

صدای جنوب:

رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران با هدف نمایش ظرفیت‌ها و توانمندی گروه‌های جهادی بسیج همزمان با سراسر کشور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
سید میلاد توسلمند در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جنوب اظهار داشت: رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران با هدف نمایش ظرفیت‌ها و توانمندی گروه‌های جهادی بسیج و ایجاد شور و نشاط انقلابی و امیدآفرینی در بین آحاد و اقشار مختلف مردم برای تحقق شعار «پیشرفت و عدالت و خدمت‌رسانی» همزمان با سراسر کشور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.


رئیس شورای جهادگران شهرستان کهگیلویه ادامه داد: بعد از تجمع و آیین افتتاحیه، گروه‌های جهادی بسیح با هدف خدمت در عرصه‌های مختلف در روستا حضور می‌یابند که به همین منظور عرصه‌های مختلفی در این زمینه در نظر گرفته شده که می‌توان به عرصه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، عرصه‌های فرهنگی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت، درمان و سلامت و خدمات‌رسانی و کمک‌های مومنانه اشاره کرد و همچنین غباررویی و زیارت گلزار شهدا،دیدار خانواده های شهدا ،برگزاری میز خدمت و توزیع جهیزیه از دیگر برنامه های این رزمایش می‌باشد .
توسلمند تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج به عنوان مولد انقلاب اسلامی در تداوم فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته بسیج، بخشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت