پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آبان 1400 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 109953

صندوق بیمه محصولات کشاورزی حامی کشاورزان

صدای جنوب: خبرنگار/الهام دیرباز ناظر مقیم بیمه کشاورزی در شهرستان  کهگیلویه اظهارداشت:هدف  بیمه محصولات کشاورزی و نقش آن حمایت از بیمه گذاران بخش کشاورزی می باشد و با تو به اینکه کشاورزی در شهرستان دارای ریسک بالایی هست و به علت شرایط جوی و عوامل خطر طبیعی و خشکسالی های اخیر متاسفانه به کشاورزان شهرستان خسارت‌های […]

صدای جنوب:

خبرنگار/الهام دیرباز

ناظر مقیم بیمه کشاورزی در شهرستان  کهگیلویه اظهارداشت:هدف  بیمه محصولات کشاورزی و نقش آن حمایت از بیمه گذاران بخش کشاورزی می باشد و با تو به اینکه کشاورزی در شهرستان دارای ریسک بالایی هست و به علت شرایط جوی و عوامل خطر طبیعی و خشکسالی های اخیر متاسفانه به کشاورزان شهرستان خسارت‌های زیادی متحمل شدند  در این رابطه تنها حامی آنها صندوق بیمه کشاورزی و بانک کشاورزی می باشد .

رضاواحدی گفت:در سال زراعی از سال ۹۹/۱۴۰۰  میزان بیمه شده در دفتر بیمه کشاورزی دهدشت ۷۷۰۰ هکتار بیمه شده و میزان غرامت پرداخت شده ۶ میلیارد تومان بوده و همچنین در زیر بخش دام غرامت پرداخت شده ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد:خوشبختانه بانک کشاورزی دهدشت تنها شعبه ای بوده که غرامت کشاورزان در اوایل مرداد به حساب رفته است.

ناظر مقیم بیمه کشاورزی در شهرستان  کهگیلویه تاکید کرد:دردفاتر بیمه ای انواع متنوع بیمه نامه صادر می‌شود که خرید آن بسته به نظر خریدار می باشد و دفاتر آمادگی دارند که با شورای روستاها و دهیاریها و معتمدین محلی به عنوان بازاریاب قرارداد بسته و کارمزد به ایشان تعلق می گیرد.

این مسیول گفت:انتظار می‌رود با توجه به هزینه های بسیار بالا در موقع کاشت از جمله هزینه بذر و شخم و کود و برای آسایش و امنیت کشاورزی کشاورزان عزیز برای خرید بیمه نامه اقدام نمایند..

وی خاطر نشان کرد: غرامت پرداخت شده در شعبه قلعه ریسی در زیربخش‌های زراعت۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان و در بخش دام مبلغ ۳۷۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت