پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 دی 1395 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 11000

رئیس جمعیت هلال احمر چرام خبر داد:

گزارش یکصد مورد حادثه در سه ماه گذشته/اغاز توزیع سبد غذایی در روستاهای محروم وکمتر برخوردار چرام

علمدار دستور نقش رسانه را در موفقیت برنامه های هلال احمر مهم دانست وگفت:ارتباط قوی ومشارکت خبرنگاران در برنامه های هلال احمر چرام در اولویت کاری قراردارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس جمعیت هلال احمر چرام گفت: در سه ماه گذشته( فصل پاییز )جمعا یکصدمورد حوادث گزارش شده است که ۶۵ مورد ان در بخش سرفاریاب و۳۵مورد آن در بخش مرکزی اتفاق افتاده است.
علمدار دستور درگفت وگوبا خبرنگاران تسریع در خدمات رسانی به حادثه دیدگان را اولویت جمعیت هلال احمر چرام خواند و افزود دراین مدت پرونده ها ظرف ۴۸ساعت رسیدگی و کمک های غیرنقدی نیز ارایه شده است.
وی میزان کمک های غیرنقدی در سه ماه گذشته رابالغ بر ۲۰۰میلیون ریال اعلام کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر چرام درادامه گفت: پنج میلیارد ریال برای احداث پایگاه بین جاده ای این شهرستان از سوی ستاد حوادث استان مصوب شده است.

علمدار دستور اظهارداشت: این پایگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در جاده باغچه سادات – سرفاریاب احداث خواهد شد.
وی با اشاره به پرتردد بودن جاده سرفاریاب – باغچه سادات به یاسوج افزود: باتوجه به آمار تلفات انسانی درسالیان گذشته احداث این پایگاه نقش مهمی در کاهش حوادث جاده ای خواهد شد.
دستور بیان کرد: با توجه به کوهستانی، برفگیر و گردشگر پذیر بودن منطقه آب حیات اجرای مانورهای امدادی و رفاهی و توریستی هلال احمر در این طرح نیز پیش بینی شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر چرام عنوان کرد: در صورت عملیاتی شدن این طرح با توجه به ظرفیت منطقه تمام مانورهای امدادی هلال احمر مناطق جنوب کشور در این مکان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به استقرار پایگاه سیار امداد و نجات جاده ای بین شهری در منطقه جوخانه سرفاریاب اظهار کرد: تقویت زیرساخت های امداد جاده ای با توجه به بالا بودن آمار حوادث ترافیکی در این مسیر نقش مهمی در کاهش حوادث دارد.

دستور از حمایت های جهانبین رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد وهمچنین حمایت فتاحی پور فرماندار چرام قدردانی کرد و گفت:امیدست که فرمانداری چرام با همکاری دیگر دستگاه های متولی اقدام لازم را در واگذاری زمین برای احداث ساختمان اداری شهرستان انجام دهند و جمعیت هلال احمر را ازخانه به دوشی نجات دهند.
علمدار دستور نقش رسانه را در موفقیت برنامه های هلال احمر مهم دانست وگفت:ارتباط قوی ومشارکت خبرنگاران در برنامه های هلال احمر چرام در اولویت کاری قراردارد.
وی در پایان گفت:بزودی برنامه توزیع سبد غذایی و همچنین توزیع داروی رایگان در روستاهای محروم وکمتر برخوردار اغاز می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت